Battlefield 2142 Internet Connectie werkt niet altijd

Status
Niet open voor verdere reacties.

Larsmanson

Gebruiker
Lid geworden
26 okt 2006
Berichten
147
Hoi,

Ik heb een klein probleempje met het nieuwe spel Battlefield 2142. Ik heb dit spel laatst gekocht en geinstalleerd. En het spel werkt best goed, maar als ik online wil met het spel dan doet ie et ook nog, maar zo nu en dan staat er in beeld dat mijn internet connectie niet goed werkt en dan begint het beeld ook even te schokken. Dit kan soms oplopen dat ik keihard gekilled wordt in het spel en dat ie gewoon terug gaat naar het hoofdmenu waar ik te horen krijg dat ik disconnected ben. Heeft iemand hetzelfde probleem of weet iemand wat ik kan doen zodat et weer perfect werkt, ik heb het namelijk ook bij andere spellen, zoals counter strike en Half life (online) enz... Please help me with this..

Gr. Lars
 
Correct, ik snap daar nix van. Internet doet et meestal wel prima. Heb gewoon draadloze netwerkverbinding. Maar de spellen die ik eerder genoemd heb doen ook vreemd. Die patch had ik al gedownload maarja, als et bij al die spellen gebeurd dan ligt et waarschijnlijk aan me verbinding ofzwo. Enig idee hoe ik dit kan fixen?
 
tja nee niet echt

alleen dat ik wel eens van meerdere hoor wanneer er ff een piekbelasting is op een draadlos netwerk(en dat heb je met online gamen)
dat je dan inderdaad je contact met de server kwijt kunt zijn

dat heb ik wel eens van gamers gehoord.een echte online gamer zit meestal denk ik daardoor niet op een draadloos netwerk

maar of dat waar is?????!!!!!!!!1

wellicht dat iemand anders hier jou nog ff kan bijstaan
 
Laatst bewerkt:
Een draadje is sneller en stabieler dan draadloos. Probeer het eens met een kabel en kijk dan of je nog het probleem hebt.

Andere dingen die voor kunnen komen zijn programma's die auto-updaten of daarnaar zoeken. Die belasten je verbinding ook en kunnen daarom van invloed zijn op het spel.

Tevens bij wegvallende verbindingsproblemen altijd even controleren of je wel virus / spyware vrij bent.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan