hallo mensen , heb bf 2142 gekocht en alles ging goed: installatie vlot verlope , ea registratie om te kunne spele ook goed verlope , en toen ik wou spelen wou ik mij inlogge en dan staat er :" contact maken met EA master server"... het duurt zeer lang en na een tijdje komt er te staan dat ik niet kan connecten
ik heb de nieuwste patch 1.25 geinstallerd en helemaal geupdate daar kan het niet aan liggen denk ik.. mijn firewall (G DATA INTERNET SECURITY 2007) laat alles toe heb alles laten toestaan dus ik weet niet meer wat te doen.
MAAR mischien kan het aan mijn internet liggen ik weet niet zkr maar op mijn andere pc staat de firewall ook alles toe( mcafee antivirus) en daar gaan ook geen games online, en daar is ook alles toegestaan: mijn pc en laptop zijn op 1 zelfde modem aan gesloten draadloos internet van belgacom ADSL
M.V.G ik hoop dat iemand mij hulp kan aanbieden want ik wil echt dit spel spelen

MAAR mischien kan het aan mijn internet liggen ik weet niet zkr maar op mijn andere pc staat de firewall ook alles toe( mcafee antivirus) en daar gaan ook geen games online, en daar is ook alles toegestaan: mijn pc en laptop zijn op 1 zelfde modem aan gesloten draadloos internet van belgacom ADSL
M.V.G ik hoop dat iemand mij hulp kan aanbieden want ik wil echt dit spel spelen