Battlefield 2142 muis probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

MystiC V

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
14 nov 2006
heey

Ik heb battlefield 2142 nou ongeveer 1 en een halve week en in het begin ging alles goed. Totdat ik het afgelopen vrijdag weer wou spelen, maar toen ik op join game klikte deed mijn muis en het toetsenbord helemaal niets meer. Daarvoor deed alles het nog en ook gewoon als je server uit zoekt doet hij het nog.

Ik dacht laat ik hiervoor even het suport team van EA bellen, zij zeide dat het probleem vaker voor kwam en dat het te maken had met de muis driver.

Nou is mijn vraag weet iemand waar ik die kan updaten, ik heb al verschillende dingen geprobeerd zonder succes tot zo ver.

Dus als iemand mij uit de brand zou kunnen helpen zou ik dat heel erg op prijs stellen..

heey

Ik dacht laat ik hiervoor even het suport team van EA bellen, zij zeide dat het probleem vaker voor kwam en dat het te maken had met de muis driver.

Nou is mijn vraag weet iemand waar ik die kan updaten

euhm, welke muis.
anders kan niemand een driver vinden :thumb:

heey

Ik heb battlefield 2142 nou ongeveer 1 en een halve week en in het begin ging alles goed. Totdat ik het afgelopen vrijdag weer wou spelen, maar toen ik op join game klikte deed mijn muis en het toetsenbord helemaal niets meer. Daarvoor deed alles het nog en ook gewoon als je server uit zoekt doet hij het nog.

Nou is mijn vraag weet iemand waar ik die kan updaten, ik heb al verschillende dingen geprobeerd zonder succes tot zo ver.

Dus als iemand mij uit de brand zou kunnen helpen zou ik dat heel erg op prijs stellen..

Hi ik heb geen oplossing voor je probleem,maar ik heb een andere vraag voor jou en iedereen die mij een antwoord kan geven.
Ik heb dus ook dit spel een paar dagen geleden gekocht en alles netjes geinstaleerd en een acount aangemaakt.
Maar als ik nu een multiplayer game wil spelen zie ik totaal geen servers.
Kan iemand mij helpen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan