battlefield 2142 start niet op

Status
Niet open voor verdere reacties.

brauheist

Gebruiker
Lid geworden
28 feb 2010
Berichten
453
hallo,

ik heb battlefield 2142(legaal) ik had geinstaleerd en toen ik wou spelen vroeg ie om een cd, die had ik er wel in zitten. toen dacht ik als ik firewall enzo nu uitzet doet ie het wel, maar toen deed ie het nog steeds niet,
later had ik hem op me laptop geinstaleerd toen startte ie wel op maar kon ik niet inloggen met me oude account, toen had ik maar een nieuwe account aangemaakt maar toen deed ie het nog steeds niet. nu heb ik het maar zo gedaan: ik heb er een crack ingezet en een defealt_profile gedownload nu kan ik wel offline maar niet online en online gaat het mij het meest om.
help me plz.
alvast bedankt.
groeten brauheist.
 
als het een legale cd is dan moet ie die cd niet vragen als deze er wel inzit omdat dit meestal bij illegale cd's is. probeer het spel opnieuw te installeren en dezelfde br/dvd/cd-rom speler te gebruiken als je er meerdere hebt
 
Laatst bewerkt door een moderator:
@visha,

Zoals vaker aangegeven. Het is niet nodig te citeren als je direct reageert. De topics worden anders zo lang, met dezelfde tekst.
 
als het een legale cd is dan moet ie die cd niet vragen als deze er wel inzit omdat dit meestal bij illegale cd's is. probeer het spel opnieuw te installeren en dezelfde br/dvd/cd-rom speler te gebruiken als je er meerdere hebt


ik heb hem nu al 5x opnieuw geinstaleerd maar hij doet het nog steeds niet :(
 
@ Crash
Sorry, ik ben gewend te drukken op quote zodat ik kan lezen en reageren tegelijk.
Anders moet ik heletijd scrollen en dat is vreselijk irritant. Kzal er proberen op te letten.

@ TS
Spel verwijderen > SLEUTELS VERWIJDEREN > en dan weer opnieuw installeren.
 
Dit kan door middel van register applicaties.
Je doet dit door te scannen en te verwijderen.
Er zijn en zoveel op internet te vinden
Kgebruik zelf free eusing registry cleaner en ccleaner.
Kzou zeggen probeer het met ccleaner.
Links staat er iets van register. Heb nu geen pc bij de hand dus kan ff niet kijken wat het is.

ccleaner stappen :
Downloaden > installeren > opstarten > linkerkant een knop van registry ofzo > erop klikken > knopje scannen > w8en tot scan compleet is > klikken rechtsonder op knop euihm ff uit hoof herstellen of verwijderen > vervolgens vraagt ie voor backup > kzou we'll aanraden deze aan te maken > sla dit ergens op > en klik dan alles verwijderen
 
Sleutels die niet meer gebruikt worden.
 
zou je misschien kunnen uitleggen wat sleutels zijn? ik heb wel verstand van computers maar niet zo veel als de rest hier ;)
 
maar ik kan verder geen belangrijke bestanden verwijderen van windows of andere games?
 
Ja dat is wel mogelijk dus vndaar die backup waarmee je kan terugzetten.
Maarre hij zoekt naar sleutels die niet meer worden gebruikt en dan kan je deze verwijderen.
Het kan dus geen kwaad. Kheb ccleaner al zovaak gedraaid en gecleaned of eusing en nooit problemen gehad van waar jij bang voor bent dat pc niet meer opstart enz... ;)
 
vandaag heb ik geen tijd meer :( dus doe ik het morgen wel naar school ;)
 
ik ben er nu mee bezig mar moet ik dan battlefield opnieuw instalere
 
ik ben er nu mee bezig mar moet ik dan battlefield opnieuw instalere

battefield uninstall > scan key > delete keys > reboot > nog een scan keys > verwijder >(reboot) > install battle
 
er is niks veranders dus wou ik hem opnieuw instaleren, maar halverwege de instalatie stoptie die en zei ie: dat de instalatie mislukt was:( ik dan dat de cd gwn kapot is:(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan