battlefield 2142

Status
Niet open voor verdere reacties.

zZdavidZz

Gebruiker
Lid geworden
31 dec 2007
eej ik heb battlefield 2142 gekocht, maar als ik het wil installeren komt er een een zwart schermpje met en na 1 sec is het weer weg.. ik heb geduldig gewacht maar na een min of 10 kwam er nog niks... hoe kan ik dit nou installeren of heeft iemand hetzelfde probleem en heeft het opgelost?? help me :confused:

Welke versie van het spel heb je?

Wat zijn je systeemspecificaties?

Controleer anders hier even of je het spel wel kunt draaien.

ik heb gewoon de normale versie van het spel (geen uitberijding) op het zwarte scherm staat: program to big to fit in memerory, hiervoor heb ik een heleboel rommel van ongeveer bijelkaar 18 gb erafgehaald maar hij zecht hetzelfde, we hebben nog een andere compu daar staat echt niks op maar daar zecht hij hetzelfde... er zit ook nog een autorun bij maar daar staat bij choose languange maar er staat geen taal om uit te kiezen:(
en die site zegt dat ik niet genoeg ram heb (toen ik dit zag ramde ik de muis kappot ..lol)

System RAM
Recommended: 1.5 GB
You Have: 1021.9 MB

dit zegt ie
wtf is ram?
hoe krijg ik meer ram?
ty voor helpen!

Laatst bewerkt:
System RAM
Recommended: 1.5 GB
You Have: 1021.9 MB
Je hebt te weinig RAM, dit is je werkgeheugen. Jij hebt 1GB(1024MB) en het spel vraagt 1,5GB(1536MB).
RAM

* Random Access Memory

Type van werkgeheugen waarin men zowel kan lezen als schrijven. Bij het uitschakelen van de stroom gaat de inhoud verloren. In het geheugen kunnen programma's en werkbestanden worden bewaard.
Bron:
http://www.computerwoorden.nl/index.php3

Als je meer wilt, zul je extra geheugen moeten aanschaffen.

ag **** happent's ... kost ram veel??
is er ook een manier om gratis ram te krijgen???

is er ook een manier om gratis ram te krijgen???
De winkelier lief aankijken.:rolleyes:

wat het kost is afhankelijk wat voor geheugen reepjes er in jou pc moeten en de hoeveelheid.

PS
Welkom op Helpmij.:)

ty.... maar als je games van je compu eraf gooit... kan het dan zijn dat er meer ram bij komt... lol

en hoeveel reepjes heb je nodig voor het beéiste ram
mijn systeen is
intel core 2 duo van medion.. hoeveel gaat me dit kosten

Wat het gaat kosten ligt aan de reepje/s die je wilt kopen en welke geschikt zijn voor jou moederbord.

Nee, door ruimte op de hardeschijf vrij te maken komt er geen RAM bij, dit is een appart onderdeel van de pc.

Geef ook even alle specs van je Pc, http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?p=1806005, hier staat beschreven hoe je daar achter komt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan