Battlefield 3 BSOD memory_management

• Onderwerp starter Onderwerp starter nk020
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

nk020

Banned
Lid geworden
3 jun 2011
Hey ik ondervind problemen tijdens het spelen van battlefield 3
Ik speel bf 3 op medium settings en 1920x1280 resolutie en het loopt allemaal soepel maar heel af en toe heb ik om de 30sec ongeveer een klein schokerig beeld niet vertraagd maar echt een freeze van een seconde wat heel vervelend is na meestal 20minuten spelen loopt battlefield 3 vast reageert niet meer en een enkele keren krijg ik dan zelfs een bleuscreen met de melding error memory_management
als foutcode ik hoop dat jullie mij hiermee verder kunnen helpen mijn system specs zijn

windows vista 32bit operating system
Intel Q9450 quad core 2,66ghz @2,66ghz
geheugen 4Gb ddr2 800mhz
videokaart 2x een nvidia geforce gts240 in SLI
geluidskaart creative x-fi xtreme gamer
videokaart temps zijn rond de 74graden na 2uur gamen processor blijft max 55graden onder het gamen
harddisk 2x 500Gb samsung spinpoint

Dat zou heel goed kunnen ik doe zelf ict op school
Dus weet er vrij veel van af wat is de beste methode om mijn ram modules te testen memtest programma? En nu ik bij wiki er over lees weet ik nog goed dat ik op de gekste momenten ook die bleuscreen wel eens kreeg met de error page_fault in a nonpaged area een fout die ook bij ram modules hoort zo te lezen van jou link oh ja in het verleden is er in mijn pc ook al 7keer een videokaart nvidia 9800gt kapot gegaan in 2jaar tijd sinds ik de gts240 erin heb gezet blijft hij al weer een jaar lang werkend misschien dat jullie met deze info nog iets kunnen bedankt in ieder geval

Laatst bewerkt:
Klopt helemaal wat je zegt. Ergens in de midden staat.......

"Alleen de GTS 240 onderscheidt zich, en wel op negatieve wijze."

http://tweakers.net/reviews/1530/11...lde-htpc-kaart-energieverbruik-en-geluid.html

Ik denk dat daar het probleem ligt. Je zegt dat hij alweer een jaar werkend is, maar kennelijk heeft deze nu dus de geest gegeven En krijg je dus de meldingen die je zegt.

Dus dat wordt herstellen of beter gezegd vernieuwen. Oke ik denk dat je het wel weet als ICT er en ik neem aan dat je dit probleem oplost he. Succes ermee en laat eens weten wat het werd. Bedankt en de groeten Manamana.:thumb:;)

Bedankt voor je reactie ik heb nog 200dagen garantie dus ik moet ff zwaar grafische applicaties draaien dan komt het probleem er vast wel uit ik ben nu ondertussen memtest86 aan het runnen ik vertel wel wat de uitkomst straks daar van is

Laatst bewerkt:
ondertussen heb ik memtest86 3uur lang laten lopen dat is allemaal goed gegaan geen errors

Mijn pc is een XPS630I van Dell
de voeding is een 750Watt Dell voeding model nr H750E-01

Ik heb het programma whocrashed gebruikt en wat ik er tot nu toe heb kunnen vinden is dit

On Thu 8-12-2011 19:11:00 GMT your computer crashed
crash dump file: C:\Windows\Minidump\Mini120811-01.dmp
This was probably caused by the following module: ntkrnlpa.exe (nt+0xCDB3F)
Bugcheck code: 0x1A (0x5003, 0xFFFFFFFFC0802000, 0x5FCB, 0x8027201)
Error: MEMORY_MANAGEMENT
file path: C:\Windows\system32\ntkrnlpa.exe
product: Microsoft® Windows® Operating System
company: Microsoft Corporation
description: NT Kernel & System
Bug check description: This indicates that a severe memory management error occurred.
This might be a case of memory corruption. More often memory corruption happens because of software errors in buggy drivers, not because of faulty RAM modules.
The crash took place in the Windows kernel. Possibly this problem is caused by another driver which cannot be identified at this time.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan