Hallo,
Af en toe loopt multiplayer heel slecht, dan hapert het zwaar en word het onspeelbaar
als ik dan naar windows ga blijkt dat mijn CPU helemaal over de zeik is (95 - 100%)
ik heb de graphics op low voor de zekerheid, want de graphics boeien me op zich niet zoveel
ik wil online gewoon soepel kunnen spelen
mijn system specs:
W7 64bit
Intel Core2Duo E8400 3GHz
4GB DDR2
Ati Asus EAH5770 (geloof 1 GHz?), bij Device Manager staat: ATI Radeon HD 5700 series
ook heb ik een vaag audio probleem als ik mijn headset gebruik met teamspeak
windows zet namelijk vaak het volume terug van battlefield tijdens het spelen
ik heb bij de sound opties/communications al uitgevinkt dat windows met praten het volume automatisch mag aanpassen
en bij teamspeak heb ik zo juist de plugin 'volume control' uitgezet, dit heb ik nog niet getest maar dat zal spoedig wel gebeuren denk ik
ik heb mijn drivers voor audio en videokaart up to date... (van 2011)
iemand ideeën of tips voor mijn problemen?
bij voorbaat dank!
Tom
Af en toe loopt multiplayer heel slecht, dan hapert het zwaar en word het onspeelbaar
als ik dan naar windows ga blijkt dat mijn CPU helemaal over de zeik is (95 - 100%)
ik heb de graphics op low voor de zekerheid, want de graphics boeien me op zich niet zoveel
ik wil online gewoon soepel kunnen spelen
mijn system specs:
W7 64bit
Intel Core2Duo E8400 3GHz
4GB DDR2
Ati Asus EAH5770 (geloof 1 GHz?), bij Device Manager staat: ATI Radeon HD 5700 series
ook heb ik een vaag audio probleem als ik mijn headset gebruik met teamspeak
windows zet namelijk vaak het volume terug van battlefield tijdens het spelen
ik heb bij de sound opties/communications al uitgevinkt dat windows met praten het volume automatisch mag aanpassen
en bij teamspeak heb ik zo juist de plugin 'volume control' uitgezet, dit heb ik nog niet getest maar dat zal spoedig wel gebeuren denk ik
ik heb mijn drivers voor audio en videokaart up to date... (van 2011)
iemand ideeën of tips voor mijn problemen?
bij voorbaat dank!
Tom