Battlefield 3 hapert tijdens gameplay!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

stijnvandebroek

Gebruiker
Lid geworden
22 nov 2011
Berichten
7
Beste,
ik heb sinds gisteren battlefield geïnstalleerd op men iMac (gebootcamped met Windows 7). Wanneer ik het spel opstart loopt alles vlot, tot dat ik echt in een map of level zit! Dan hoor ik al het geluid in echo en men beeld is niet perfect lopend! :-s
Heb echt alles geprobeerd (denk ik toch), zoals updates van AMD Radeon, DirectX aangepast enzo!
Toch wil het spel niet! :shocked:
Hieronder zal ik men specificaties van men Mac zetten!
Besturingssysteem: Windows 7 Home Premium 64 bits (6.1, build 7600)
BIOS: Default System DIOS
Processor: Intel(R) Core(TM)2 Duo CPU E7600 @ 3.06GHz (2CPUs), 3.1 GHz
Geheugen 4096MB RAM
Wisselbestand: 1996MB gebruikt, 6144MB beschikbaar
DirectX-versie: DirectX 11
Videokaart: AMD Radeon 11.10

Lijkt me toch dat men iMac zwaar genoeg is om dit spel aan te kunnen hè?

Kan iemand mij even helpen! Zou wat gek geld zijn uitgegeven aan het spel als het niet smooth loopt! ;-)
P.S.: Heb ook al geprobeerd men gamesettings op normal en low te zetten, maar geen effect! :-s
Grtz
Stijn
 
Nou.... ik denk dat de processor hier de zwakke schakel is, en ik weet nog niet eens wat voor een videokaart er in zit....
Battlefield heeft voor 100% soepel verloop toch echt minimaal een 3Ghz Quad Core van AMD nodig of een 2.5Ghz Quad Core van Intel.

Wat voor een videokaart zit erin?
 
Nou, ik heb @2,3 GhZ en loopt ook soepel. Kan zijn dat de kaart niet in orde is... Probeer eens een driver te downloaden!

Paranoid stuur even vriendenverzoek op battlelog/origin

Edit:

Zijn vidkaart is Videokaart: AMD Radeon 11.10
 
Ja, maar dat is nog niet echt zijn videokaart... en volgens mij heb jij een Dual Core die zich kan simuleren naar een Quad Core. Wat al een stuk beter is.
 
Dat zal nog eens kunnen.. heb iig, zoals je denk ik al weet, de 2nd i5 processor.

OT: Ik zal kijken voor je of je vidkaart hem aankan.

EDIT:

Ik denk dat je videokaart niet helemaal in orde is. Vul hier even je gegevens van de kaart in, hij zoekt naar een driver die je dan kunt downloaden en installeren. http://support.amd.com/us/Pages/AMDSupportHub.aspx
 
Laatst bewerkt:
Na Googelen blijkt dat je videokaart maximaal een HD4850 kan zijn, die zou het spel net aan moeten kunnen....
 
Niet om reclame te maken voor een andere website, maar kijk eens ophttp://www.canyourunit.com. Daar kan je, na een klein stukje software geïnstalleerd te hebben (wat automatisch gedaan wordt), gelijk zien waar de fout zit.
 
Ik denk dat je videokaart het niet trekt,
ik heb hier een spliksplinter nieuwe GTX 460 kaart van 200 euro in combinatie met een Quad Core Intel I7-950 met 12 GB ram.. en die trekt het nog niet op High..
op medium kan hij het prima doen

recommend is een GTX 560 met minstens een Quad Core..

Recommended system requirements for Battlefield 3

OS: Windows 7 64-bit
Processor: Quad-core Intel or AMD CPU
RAM: 4GB
Graphics card: DirectX 11 Nvidia or AMD ATI card, Nvidia GeForce GTX 560 or ATI Radeon 6950.
Graphics card memory: 1 GB
Sound card: DirectX compatibl sound card
Hard drive: 15 GB for disc version or 10 GB for digital version

Niet heel raar opkijken dat het niet direct werkt zoals je wilt :)

Al heb je tegenwoordig ook al GTX 560 kaarten voor 200 euro
http://www.alternate.nl/html/produc...PCIe/MSI/N560GTX-Ti_Twin_Frozr_II-OC/590456/?


Succes, :thumb:
 
Alvast allemaal bedankt voor de vele reacties, momenteel ben ik niet op de plaats waar men mac staat, normaal heb ik dit weekend rustig de tijd om het uit te dokteren! Maar wou nu alvast een dankwoordje zetten zodat het niet lijkt dat jullie reacties voor niets zijn geweest!!
Heb nu alvast nog een vraagje: is het makkelijk mogelijk om van mijn dual processor een quad Core te maken bij een iMac? :-s

Ik hou jullie zeker op de hoogte of het allemaal gelukt is en zal mss nog wel een vraagje shooten! ;-)

Hartelijk bedankt en groeten van een gamer, maar niet echt computer tegneut! :-D
 
Jammer maar helaas!! De videokaart van men iMac kan het inderdaad niet trekken, blijf proberen achter oplossingen te zoeken! Hopelijk kan ik dan eindelijk (ondertussen verdomde) battlefield 3 draaien! ;-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan