battlefield 3 installeren lukt niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als je goed had opgelet had je gezien dat ik dat inderdaad ook gedaan heb. :rolleyes:

En par files duid op nieuwsgroepen.
Gewoon vol blijven houden dat het NIET illegaal gedownload is !!! :thumb:

Als je goed had opgelet had je gezien dat ik dat inderdaad ook gedaan heb. :rolleyes:

En par files duid op nieuwsgroepen.
Gewoon vol blijven houden dat het NIET illegaal gedownload is !!! :thumb:
---------
Dus jij ben hier iemand, ....:d:d:d:d dat op gebruikers kijkt waar en met wat bezig zijn zodat je toch als je nie anders kan, opmerking geven als een comment kan ?? of ben je iemand van justitie ?? :rolleyes::D

Laatst bewerkt:
Wie ik ben ?, hmmmm, een goede vraag.
Weet je, daar zou een tv-kwis in kunnen zitten: wie ben ik...... :P

qnjvid.jpg
volgens mij met zo comment's ..:( Crash je mag die topic verwijderen ...toch ?? :(

Laatst bewerkt:
Voor de duidelijkheid: zolang er geen links naar cracks etc (ook indirect, á la "mail me even") vinden we het niet zo'n probleem als er over 'warez' gesproken wordt. En uiteindelijk trekken de moderators de grens; wat we zéker niet willen zijn off-topic discussies van semi-mods (zie de link van Crash).

Vanaf hier graag gewoon on-topic verdergaan, zonder verdere zijdelingse opmerkingen over wat wel of niet mag.

:confused: dat bedoelde ik zelf ook nu, regels zijn en mij en ook aan wakmen bekend :thumb: ik ben ook op heleboel ( medelandse' ! ) sites en moderator en styler enz..enz.. weet zeer goed wat regels zijn ...:thumb: thema waar ik hier over met wakmen heb ben zekker wijst niemand ergens naar toe dat je iets downloaden kan of zoiets, >> en dat ok zal ( bij mij ! ) nooit gebeuren, nu dat ik of wakmen toevallig iets op internet gedownload hadden is wat anders, die zoals iedereen weet, in NL elk persoon downloaden kan maar niet en nooit via mij ...en tips of hints hoe je zoiets installeren kan of moet dat toch .... mag he ? :D
-------------------
:D Dus ......Hallooo wakmen.....waar ben je gebleven ??? :D ............... is het, daar ..... wat gelukt ?? :D

Laatst bewerkt:
ik zit erbij :d alle jullie berichten te lezen:d :o
en het is nog steeds niet gelukt.:(

:thumb: Aach hier ben je ...:thumb: ooke heh luister ik bedacht me nu pas ...heriner me dat toen ik alles uitpakken moest toen alles in winrar ingepakt was plus een bestand ( aller-eerste bestand ) onder d' naam > GameFiles.part01
xdbind.jpg
< is het bij jou ook zo ?? en hier-in is namelijk instalatie bestand ...:thumb:

Laatst bewerkt:
:( Uuuch jej jej dat ik toevallig bij je kan in paar min. zal geregeld kunne zijn...:D
weetje het is van belang dat je ergens tot installatie bestand komt en game installeert, en dan kijken we verder ..oke? het moet kunne als je misschien dezelfde bestanden hebt zoals bij me...:D

is dit niet de installatie map??
er zetten twee setup denk ik of ze iets :o (cleanup en touchup)
Bekijk bijlage 140491
maar als ik er op klik dan krijg ik run as administrator.
ik klik op yes maar dan gebeur er nikst.

:confused: Neeh dat is geen install bestand ..:( en , jonge ik zie nergens iets of wat, ... nu bij jou dat je echt als install bestand gebruiken kan ( misschien in Installeer map ? :( ), anders ben bang dat die word zeer moeilijk zo via hier forum game installeren , ....zeg waar is nu gebleven die bestand met blauwe graffiti ?? .................... :D dat is toch en wel Install bestand...ben bijna zekker ........:thumb:
jidd9y.jpg

Laatst bewerkt:
de probleem is opgelost :d mijn vriend is bij ekomen en heeft het gefixt :d
en bedankt ROYNIX en anderen :d
ps ik had een bestandje te kort!:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan