Battlefield 3 loopt steeds vast :(

Status
Niet open voor verdere reacties.

MDB14

Gebruiker
Lid geworden
16 mei 2010
Berichten
253
Hallo allemaal,

ik heb gister mijn bf3 limited edition gekregen,
nu probeer ik hem te spelen, de eerste singleplay missie gaat helemaal soepel,
maar dan kom ik bij de 2e, en loopt hij elke x op hetzelfde punt vast :(
het gaat om de missie operation swordbreaker, en dan het moment dat ze de eerste deur intrappen en rennen naar de volgende..
iemand?
heb hem al 3x opnieuw geinstalleerd, pc opnieuw opgestart, werkt allemaal niet..:(

EDIT:
Nog even de specs erbij, voor als jullie die nodig hebben!
Moederbord
ASUS P8P67 LE B3 Revision
Processor
Intel i5 2500 3,3GHz-->Turbo 3,7GHz
Geheugen
8GB DDR3
Koeler
Scythe Mugen 2 Rev.B
Casefan
1x Front 120mm/1x Back 120mm/1x Side 120mm
Harddisk(s)
Seagate Barracuda 7200.12
Videokaart(en)
ASUS EAH6950/2DI2S/2GD5
Monitor(en)
LG Flatron W2241S
Brander
Samsung Super-WriteMaster SH-S223C
Speakers
Creative P380
Besturingssysteem
Windows 7 Home Premium 64
Voeding
OCZ ModXStream Pro
Extra
AeroCool Touch 2000 Fan Controller



EDIT:
IS OPGELOST, HEB MN AMD DRIVERS MAAR EENS OPNIEUW GEINSTALLEERD
 
Laatst bewerkt:
goed te horen dat je m nu kunt spelen en ook bedankt voor het plaatsen van de oplossing zodat menig ander
met herzelfde probleem dit nu ook kan proberen, (drivers updaten). vooral met de games BF3 en Rage is dit
inderdaad nodig, valt me nog mee dat je de eerste missie uberhaupt kon spelen!

leon
 
Heb trouwens ook in cmd, 'sfc /scannow' ingevoerd, geen idee of die scan heeft geholpen maar daarna werkte hij in ieder geval wel:).
En snap zelf indd niet, dat de eerste wel lukte maar de 2e niet..
Heb hem na de installatie van mn drivers wel NOG een keer opnieuw geintalleerd.. Misschien was het dus toch een spelfout?
 
Ik speel steeds een stukje en dan crasht de game. krijg dan de melding'programma werkt niet meer'
Heb de laatste drivers al.

Iemand enig idee?
 
Laatst bewerkt:
is dit toevallig in de 2e missie*, dat je nadat de eerste deur is ingetrapt naar de volgende moet rennen, met operation swordbreaker?
 
Laatst bewerkt:
nee, ik heb dat ongeveer na 5 a 10 minute speel tijd. Het spel hangt dan ineens en krijg ik de melding dat hij hangt(melding van windows7) Heb het nog nergens anders gevonden op google.
 
Oh oke, had ik namelijk wel.
Als je heel goed zoekt, vind je wel wat, bijvoorbeeld ; bf3 crash, bf3 freeze fix, e.d
Ik heb nog een ander topic hierover, kijk of je die ven kan vinden, staat een mogelijke oplossing:)
Zit nu op mn mobiel dus kan hem helaas niet voor je opzoeken:(
 
update batt3

De problemen die ontstaan na de update zijn nu bekend bij EA,
Zwart scherm
10 sec spelen spel loopt vast ect.
Ik heb een support medewerker gesproken van EA en dat gebeurd niet vaak had mazzel.
We hebben alles door gelopen op mijn pc gelukkig lag het niet aan mijn pc maar inderdaad aan de patch.
26 nov zou ik met hem weer met hem contact opnemen opdat ze er een case nummer van gemaakt hebben.
De oplossing helaas ligt bij de nieuwe patch en daar krijg ik bericht van wanneer dat plaats gaat vinden hoop snel tenminste feit is wel dat ik eindelijk wat informatie heb.
Hoop dat jullie er wat aan hebben die het zelfde probleem hebben als ikke.
Gr Ed
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan