battlefield 3 premium edition kan niet installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

thompieboy

Gebruiker
Lid geworden
11 okt 2009
Ik heb de battlefield 3 premium edition (bf3 + bf3 premium) vandaag binnen gekregen. De discs zijn nog helemaal mooi en nieuw. dus ik ging hem installeren op origin. maar op 99% zegt origin dat de schijf(2) onleesbaar is. en ik kan niet het laatste kleine stukje installeren. heeft iemand een oplossing wanneer ik deze melding weer krijg. want ik ben hem nu opnieuw aan het installeren (ik heb de disc ook schoon gemaakt.)

Disc schoongemaakt, maar zitten er krassen op? Dat is het belangrijkste. Daar moet je eigenlijk ook op letten als je een disc schoon poetst, je maakt vaak de krassen dan alleen maar erger...

Op disk 2 zitten inderdaad krassen, maar is het dan toeval dat hij opeens niet meer kan installeren op 99%? ik ben toen ik de eerste keer deze melding kreeg er heel even over heen gegaan met een zachte doek.

Ja, het kan toeval zijn dat dat precies op die plek is. Ik had ook een keer een game (Vice City) en die liep vast midden in een missie. Bleek een kras op de CD te zitten :(. Maar je zou het kunnen proberen met WinX DVD copy: klik. Ik weet niet of dit een trial is, maar anders zijn er altijd nog de andere circuits ^^.

maar jij hebt van vice city in ieder geval iets kunnen spelen. bij mij kan hij de installatie niet afronden op origin.
Ik heb hem besteld bij dixons, Ik denk dat ik hem terug ga brengen morgen. aangezien de krassen op disc 2 er al op zaten toen ik het spel binnenkreeg. als ik dan een nieuwe krijg, kan ik die dan wel installeren op origin, aangezien de keycode van mijn vorige bf3 al staat op origin.

Laatst bewerkt:
Ik zou alles verwijderen en de Key terugdraaien (Revoke License heet dat bij Rockstar). Is het 1 dvd box? Anders als de premium een andere box is hoef je de key niet weg te halen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan