Battlefield 3 probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

melvinp

Gebruiker
Lid geworden
25 aug 2010
Hallo,

Ik heb een vraagje. Speel al een lange tijd games. Zoals de call of duty series.
Laatst heb ik maar eens battlefield 3 gekocht. en dacht dat ik hem wel lekker zou kunnen draaien op high.
Maar zelf op normale instellingen, speelt hij niet erg lekker en reageerd sloom. Af en toe wat haperingen.

Ik heb het heel af en toe met Call of duty black ops 2 ook.
Weet iemand misschien waar het aan kan liggen ?

Hieronder mijn specs:

• Moederbord : MSI P55-CD53 (MS-7586)
  • Chipset : Intel P55
  • Processor : Intel Core i7 860 @ 2800 MHz
  • Fysiek Geheugen : 16384 MB (4 x 4096 DDR3-SDRAM )
  • Videokaart : AMD Radeon HD 6800 Series
  • Harde Schijf : Hitachi HDS722020ALA330 ATA Device (2000GB)
  • Harde Schijf : OCZ-VERTEX2 ATA Device (120GB)
  • Netwerkkaart : Realtek Semiconductor RTL8168/8111 PCIe Gigabit Ethernet Adapter
  • Besturingssysteem : Windows 7 Ultimate 64 Bits
  • DirectX : Versie 11.00

Wat kan ik er anders aan vebeteren/veranderen ? om het wat beter te laten werken.

Videokaart/grafische kaart even updaten.En andere computer onderdelen zou ook wel eens kunnen helpen.Met andere onderdelen bedoel ik jou chipset moederbord... maar ik denk dat deze drie onderdelen het belangrijkste zijn.

En als je dat hebt gedaan en het werkt dan nog steeds niet zo goed zou je jou pc even kunnen open maken en van binnenin wat kuisen eventuel wat stof weg halen indien mogenlijk.

Succes!:thumb:

op welke resolutie word er gespeeld?
voor de rest zoals wakmen al zij pc schoon maken beide software(scannen op virussen) en hardware (stof verwijderen) matig
wat betreft het spelen op high in battlefield 3 kan door je videokaart komen de HD6800 serie kaarten komen door dat je maar 1GB vram hebt (ik doe een gokje)
BF3 eist nogal war video geheugen op als dingen zoals Anti Aliasing en HBAO aan staan dus zet die dingen uit

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan