Battlefield 4 Game Time

Status
Niet open voor verdere reacties.

GamerTom

Gebruiker
Lid geworden
12 dec 2011
Berichten
531
Hoi,

Ik heb BF4 door Game Time kunnen downloaden, zodat ik een weekje lang kon spelen. Is er een manier om deze ''Game Time'' eraf te halen zodat ik het spel dan gewoon heb?

Mvg,

GamerTom
 
Nee helaas, zo werkt dat niet. Game Time staat je toe om een volledige game voor een beperkte tijd gratis te spelen, als een soort demo. Maar daarna moet je 'm gewoon kopen. Ik zag dat 'ie op dit moment voor 20 euro te koop is op Origin, dus daar zal je je geen buil aan vallen toch?
 
Ik vind dat geen probleem om te betalen, maar raad eens van wie dat niet mag? Juist, van mijn ouders. En mijn PC is nog niet volledig geupgrade, dus ik wacht wel even.
 
Ai, daar had ik geen rekening mee gehouden :D

Als je toch nog even moet wachten, en je je pc sowieso aan het upgraden bent, dan is het misschien raadzaam om BF4 over te slaan, en straks de nieuwe BF Hardline te gaan spelen :)
 
BF Hardline lijkt me niet echt een leuk spel, ik wacht gewoon tot ik een goede GPU kan kopen. De GTX 750Ti lijkt me wel goed genoeg toch of niet? Ik heb al mijn geld al in mijn PC gestopt... Ik heb nog maar €50,- :p Als ik in September jarig ben, dan zie ik wel of ik genoeg geld heb voor een GPU en nog wat spulletjes.
 
Een 750Ti is wat krap aan als ik eerlijk ben, maar zoals met alles in pc gaming is het natuurlijk ook een kwestie van budget (lees: tijd om te sparen en te wachten op prijsverlagingen). Wat heb je nu?
 
CPU: INtel Core i5 4670k @ Stock
GPU: INtel HD 4600 @ Stock
HDD: WD BLUE 1TB @ 7200 RPM
RAM: Kingston HyperX Fury 4GB @ 1600Mhz (Ik koop er nog 1 bij samen met de GPU)
MB: Asrock Fatal1ty Z87 Killer
PSU: Cooler Master B600

Deze GPU kan net BF3 op laag doen, daarom ook een nieuwe GPU. En omdat ik door de 4GB Ram niet kan Skypen EN gamen, koop ik er nog een bij. Ik heb er ook een toetsenbord Bundel bij gedaan, zodat ik niet meer dit oude HP ding moet gebruiken. Dit is het lijstje: http://azerty.nl/winkelmandje/winke...678973]=1&product[683467]=1&product[635920]=1
 
Ik zou toch doorsparen voor een GTX 760 of zelfs een 770. Die kaarten zijn twee á drie keer zo snel als de 750Ti, dus je gaat daar veeeeel langer plezier van hebben. De rest van je pc, inclusief de PSU, kan zo'n kaart prima hebben.

Een 750Ti kost nu 140 euro. Als je nog even je oude toetsenbord en muis blijft gebruiken, hoef je "maar" 50 euro bij te leggen voor een GTX 760.

Prijsvergelijk: http://tweakers.net/pricewatch/compare/49/335374;339487;370858/categorie/
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan