Battlefield 4 kopen bij GameSync.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.

Forza Utreg

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
9 aug 2001
Goedemiddag beste mensen,

Via Tweakers pricewatch zag ik een mooie aanbieding voor Battlefield 4.
Ik kan deze via GameSync kopen voor 13, 85 (of met de 5x DLC versie voor 33,90)

Dit werkt echter als een digitale download.....en daar heb ik geen kaas van gegeten.

Kan iemand mij eens haarfijn uitleggen hoe dat nou werkt???
Ik snap wel dat je een code gemaild krijgt en dat ik het moet downloaden.....maar

• Wat gebeurd er als de download onderbreekt?? (stroomstoornis of wat dan ook)
  • Moet ik eerst een account aanmaken bij Origin???
  • Is de dvd versie veiliger qua aankoop?? (GameSync staat bij Tweakers wél goed bekend.
  • Dus.....waar moet ik allemaal op letten???

Groeten van een Battlefield 4 noob ;-)

Je krijgt inderdaad een code.
Die moet je dan registreren bij Origin.
Als je nog geen Origin hebt moet je die downloaden en kun je inloggen met je EA-account (Origin is van EA). Heb je die nog niet, dan kun je die via Origin aanmaken.
Heb je dat gedaan en je hebt Origin opgestart en de code bijdehand:
- Ga in Origin naar de knop "Origin", linksboven
- Klik op "Productcode inwisselen" en voer de code in.
- Origin registreert dan dat je BF4 gekocht hebt.

En dan kun je beginnen met downloaden. Als je download onderbroken wordt, op welke manier dan ook, dan zal Origin de download proberen te hervatten. Ook als je de computer moet herstarten.
Origin weet namelijk dat jij op jouw account BF4 hebt geregistreerd. Dus zolang je maar met dat account ingelogd bent, zul je altijd BF4 kunnen downloaden.

Als je de DVD-versie koopt, krijg je Origin-installatie disk en een code voor BF4. Maar als je die in de winkel koopt is het wel het veiligst.
Maar als je een code wilt kopen, kun je dat het beste hier doen.
Het is goedkoper (€10,14) en je hebt de garantie dat je code ook echt goed is.

Mvg,
Diderik

Hoi,

Hartelijk dank voor je info!
Twijfel nog welke ik koop...Denk toch met alle DLC's

Gaat mij feitelijk alleen maar om online gamen.
Ben er ooit mee begonnen in 2002 of zo met Ghost Recon (volgens mij mijn eerste online shooter met BF 1) en daarna alle CoD tot aan blackops gespeelt....BF is echt iets nieuws voor me.

Nogmaals bedankt en laat het verloop aan je weten

Let even op met de Battlefield 4 Premium deal op GameSync (de link door jou gepost (5 x DLC)):

Dit product is alleen de Activatie Code voor het activeren van Battlefield 4 Premium op uw Origin account.
Om deze code te gebruiken moet u al in het bezit zijn van Battlefield 4..

Daar zit Battlefield 4 dus NIET bij.

Battlefield 4 is nu €9,99, direct via Origin:

https://www.origin.com/nl-nl/store/buy/battlefield-4/pc-download/base-game/standard-edition

De premium editie (de game + 5 DLC & 12 battlepacks) is €34,99:

https://www.origin.com/nl-nl/store/buy/battlefield-4/pc-download/base-game/premium-edition

Qua prijs zit je op dit moment op Origin goed. Ik zou hem eerder daar kopen dan op een andere (buitenlandse) site. Je kunt dan ook het spel direct downloaden en spelen en hoef je niet op een e-mail te wachten.

De DVD versie is een stuk duurder (het goedkoopste wat ik zo kon vinden is €44.98 (premium)):

http://www.budgetgaming.nl/game-profile/battlefield+4+premium+edition_PC.html

Laatst bewerkt:
Als je de premium editie koop (BF4 + Premium dus) dan krijg je ook alle volgende DLC's. Er komen er namelijk nog meer.
Dus niet alleen de huidige 5, maar ook alle die in de toekomst komen. En met een aantal edities krijg je de DLC's apart, zonder premium. Dan heb je dus geen toegang tot de volgende DLC's.
Even iets om op te letten.
Verder, via G2A.com krijg je de code bijna direct, max 1-2 minuten. Het langste wat ik heb moeten wachten was 50s.
Maar ik ben het verder met M4RCO eens, voor dezelfde prijs (misschien wel iets duurder) kun je het beste gewoon bij Origin terecht. Dat is namelijk gewoon 100% veilig.

Bedankt Diderik0529. Ik kijk er binnenkort ff naar. Nu ff te druk.
Alvast een goede jaarwisseling allemaal!

Gr Daan

Ik kies voorlopig ff voor de standaard versie.
Even kijken of het me bevalt qua gameplay.

****...heb m net gekocht
Wat zal ik doen???

Laatst bewerkt:
OK, i.i.g. veel plezier met het spel.

Hebben jullie nog tips voor een leuke server om te gamen??

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan