Battlefield 4 loopt soms vast :(

Status
Niet open voor verdere reacties.

Miksel12

Gebruiker
Lid geworden
21 apr 2013
Hallo forumleden,

Ik heb sinds een tijdje last dat battlefield 4 (Multiplayer) bij mij vast loopt, dit gebeurt heel onverwachts en soms helemaal niet.
Het scherm blijft dan helemaal stilstaan(Ik kan geen Esc of iets anders doen) en vervolgens moet ik hem dan met taakbeheer stoppen.
Nou vind ik dit heel vervelend en zou ik dit graag willen verhelpen.

Aan mijn systeem kan denk ik heel weinig liggen, ik heb een R9 270X en een I5 4670K. Mijn videokaart drivers is 13.11 Beta.

Weten jullie wat het probleem kan zijn?

Groetjes Mike

Zou je even een overzicht willen plaatsen van je hard en software, windows versie, etc. etc.

Wellicht kunnen mensen je dan gerichter helpen.

Via wifi maar het lijkt mij stug dat dat het is, ik heb getest hoe goed de verbinding was en die is ruim voldoende vol b4

Je hardware zit wel goed ;) Vrees toch dat je Wifi hickups heeft, en anders de BF4 servers.

Ik zit vooral op een server, ik kan niet herinneren dat ik op andere servers problemen heb gehad dus misschien is het inderdaad de server.
Bedankt voor de reacties! :thumb:

Let wel, BF4 is niet helemaal stabiel. Er zijn meerdere mensen die dit hebben (gehad) Als het goed is heb je ondertussen al een update gehad van BF4, misschien kun je aangeven of je er nu nog last van heb?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan