Battlefield 4

Status
Niet open voor verdere reacties.

jimvanderwoude

Gebruiker
Lid geworden
4 jul 2012
Hallo,

Sinds kort heb ik battlefield 4 aangeschaft en was er natuurlijk hardstikke blij mee! Tot mijn verbazing kwam ik er wel achter dat mijn pc op sommige momenten gaat vastlopen wanneer ik op medium speel terwijl ik heel graag op high wil gaan spelen.

Mijn reqs:
CPU Intel(R) Core(TM) i5-3210M CPU @ 2.50GHz
Ram 4GB ( staat bij can i run this 8Gb recommend )
Video kaart GeForce 610m

Hier staat eigelijk ook dat ik iets te weinig ramgeheugen heb. Als ik nou meer ramgeheugen op mijn laptop laat inbrengen kan ik dan op hogere Graphics spelen of zou ik toch echt een nieuwe videokaart moeten aanschaffen?

Met vriendelijke groet,

Jim

Het is helaas erg lastig om je videokaart te vervangen bij een laptop.
Een externe videokaart is mogelijk, maar een heeeele grote en dure omweg.

Ik zit met hetzelfde probleem, heb momenteel 12 GB in mijn pc, echter is mijn moederbord kapot, waardoor nog enkel 1 geheugen sleuf werkt, er wordt bij mij nu nog maar 4 GB herkent.
dit is echt te weinig, ik heb last van geluid wat steeds 'ontbreekt' en icons die niet boven de spelers komen te staan en graphics die niet lekker zijn, (ik heb inmiddels een nieuw systeem besteld, komt dinsdag binnen)

maar voor jou zou ik je eerder aanraden een nieuwe laptop met betere videokaar aan te schaffen dan het werkgeheugen en de videokaart van de huidige aan te passen.
al raad in gamen van dit soort zware games überhaupt niet aan op een laptop, maar soms is het niet anders :)

Succes met je keuze.

Hiermee opent een kleine interface om je squad aan te sturen, om een medic te roepen, of om ammo te vragen, echter krijg je dit niet direct, je geeft het alleen aan doormiddel van een icoontje wat er (voor de andere spelers) boven je hoofd verschijnt, zo zien medics/support-spelers dat jij daar om hebt gevraagd.

Zou je voortaan een eigen topic willen starten aangezien dit het topic is van Jim.
dat zijn de regels van Helpmij.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan