battlefield bad company 2 doet raar

Status
Niet open voor verdere reacties.

wj270494

Gebruiker
Lid geworden
16 mrt 2009
hallo allemaal ik heb laatst battlefield bad company 2 op mijn laptop geinstaleert. maar als ik het spel start en een missie doe kan ik alleen naar links kijken ook al beweeg ik mijn muis naar rechts. en als of ik mijn muis nu naar boven of beneden beweeg hij gaat altijd naar boven toe.
ik heb windows 7 op mijn laptop maar dat zou geen probleem moeten zijn.
weet iemand wat ik hier aan kan doen?

Is BBC2 legaal of illegaal? Kijk eens bij je instellingen. Misschien heb je bij het configureren van je toetsen iets verkeerd gedaan of kan je er wat fixen.

Heb hem zelf ook op W7 dus moet goed werken.
Het is een niet al te vaak voorkomend probleem.
Het duid er in ieder geval niet op dat je laptop hem niet aankan.
Toch vind ik het raar dat het niet op je laptopt werkt.
Heb je eventueel andere computers die hem aankan?
Probeer het daar eens op.

Nee, dat zegt helemaal niets over de performance wat je nu zegt. Volgens mij is dit gewoon een illegale versie. Daar komt het vaker voor. Het is net als de drunker camera bij GTA IV.

aan de preformance moet het niet liggen want volgens de site canirunit moet ik hem aan kunnen. maar is er iets aan te doen zoals een goede hack ofzo?

Daar mag je op helpmij niet naar vragen. Dus helaas. Google lijkt me het enige antwoord wat je mag geven.

Daar mag je op helpmij niet naar vragen. Dus helaas. Google lijkt me het enige antwoord wat je mag geven.

Weet jij hoe je bf bc2 aan steam kan adden? ik kan geen exe vinden? en het staat ook niet op mijn pc maar op de cd? weet jij het mischien? :shocked:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan