Battlefield Bad Company 2 kan geen servers vinden

Status
Niet open voor verdere reacties.

lionlake

Gebruiker
Lid geworden
17 okt 2008
Berichten
100
Goed, ik had laatst een topic over Medal of Honour beta. Nu heb ik bad company 2 gedownload via steam(eindelijk), maar ik kan geen servers vinden!
Waarom doet EA games mij altijd dit soort dingen aan!?
Hebben nog meer mensen dit probleem vandaag? Want het kan natuurlijk dat de servers gewoon offline zijn, zo niet dan is dat heel vervelend. Help mij a.u.b.!
 
Goed, ik had laatst een topic over Medal of Honour beta. Nu heb ik bad company 2 gedownload via steam(eindelijk), maar ik kan geen servers vinden!
Waarom doet EA games mij altijd dit soort dingen aan!?
Hebben nog meer mensen dit probleem vandaag? Want het kan natuurlijk dat de servers gewoon offline zijn, zo niet dan is dat heel vervelend. Help mij a.u.b.!

ik heb het probleem ook soms.... gewoon opnieuw opstarten lukt dan meestal.
 
Check je firewall eens. Het zou best kunnen dat die wat blokkeert.
 
Weet iemand misschien ene contact adres van EA games? Want dit kan echt niet, ik ga ze gewoon beklagen in Shawshank redemption style: elke paar dagen een brief sturen zodat ze uiteindelijk wel toegeven;)
 
Ok het is allemaal geregeld. Het kwam neer op simpelweg op search klikken bij de serverlijst. Slaat nergens op dat dat moet om servers überhaupt te zien maar ja, ik kan spelen dus ik ben blij:p
 
Ok het is allemaal geregeld. Het kwam neer op simpelweg op search klikken bij de serverlijst. Slaat nergens op dat dat moet om servers überhaupt te zien maar ja, ik kan spelen dus ik ben blij:p

had ik ook in het begin... dan klikte ik op join ipv search:p:p
 
er staat bij mij alleen maar join, en dan dat er geen servers gevonden zijn....

help!!
 
ga naar het kolommetje multiplayer en ga dan naar de 2e van boven ipv de bovenste
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan