Battlefield Bad Company 2 kan ik die spelen met deze systeemeisen?

• Onderwerp starter Onderwerp starter cod
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Goedenavond,

Heb z'n idee dat je videokaart het niet hijst kijk eens met deze misschien heb ik het wel mis.

Sorry, maar op google intikken bad company 2 system requirements is toch niet heel moeilijk?
Dan kan je zien of je spullen het minimalen halen!
Er staat dat je eigenlijk quadcore moet hebben en dit is dual!
Bij het spel dan he!

@edwinvh

Zal niet moeilijk zijn maar misschien niet zoveel verstand van pc 's;)
En de minimale eis is een dual core 2.0 processor dus zou het nog kunnen zal niet ideaal zijn maar toch

Ow dan heb ik dat niet gezien van die dual core.
Maar weet wel je gaat het niet top draaien.
En ik zeg je kan altijd kan voor ps3?
Of xbox 360?

Maar moet je even www.canyourunit.com en kijken of je minimaal haalt dan zou je het misschien wel goed kunnen spelen.

PS: Het is dan nog niet zeker!

Je hebt er geen losse grafische kaart inzitten, en de een die op het moederbord zit is volgens mij te zwak.

oke maar kan ik er dan een losse grafische kaart in zetten?

Nou, eerlijk gezegd denk ik dat je niet veel geld moet 'verspillen' om hier nog een grafische kaart in te zetten. Sowieso al door je processor die het waarschijnlijk niet/matig trekt. Spaar nog wat, koop een nieuw systeem. Of koop een Xbox of een PS3, of leer ermee leven dat deze pc de nieuwere spellen niet zal gaan trekken :(

volgende keer:
http://canyourunit.com/

of google...
als 5 sites hetzelfde zeggen zal dat wel zo zijn
op covers staat het ook altijd

scheelt weer posten!

Laatst bewerkt:
@RMS123

Check #5, en in mijn handtekening, daar is al een paar keer CYRI genoemd...

en uhh Wie weet hoeveel Bits je nodig hebt voor Battlefield 2 (Niet Battlefield Bad Company 2) Maar die Andere waarmee je in jets kan vliegen) Ik heb Windows 7 WIE KAN ME HELPEN en of ik het dan ook zou kunnen instaleren ( IK MOET HEM NOG KOPEN )

Welkom op Helpmij.nl.:)

Graag even naar de datum van een topic kijken. Oude topics omhoog schoppen is niet toegestaan.

Tevens is het meeliften in iemand zijn / haar topic niet toegestaan, graag even een eigen topic aanmaken.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan