Battlefield Bad Company 2 !

Status
Niet open voor verdere reacties.

Computerking

Gebruiker
Lid geworden
1 jun 2010
Hallo Allemaal!

Ik ben vanplan om het spel Battlefield Bad Company 2 te kopen , ik heb ook nog wat testen gedaan om te kijken of mijn pc dat aan kan en daar uit blijkt dat mijn RAM en mijn VideoKaart niet goed genoeg zijn. Betekend dit dat ik het spel dat helemaal niet kan spelen. Of kan ik de instellingen dat ook wat lager zetten dat ik het als nog wel kan spelen?

Bedankt!

je kan proberen het heel laag te zetten
maar het kan zijn dat het dan nog hapert

geef ons eerst even je specs

verhip pesu:)
Ik zie je echt altijd wanneer ik op een forum iets zeg:p

Laatst bewerkt door een moderator:
sorry:o dan zal ik deze topic aan jou overlaten

Ik heb hier even wat info over mijn pc en wat hij minimaal zou moeten hebben daarvoor.

(Eigenlijk de uitslag van die test)
p.s dubbelklik op afbeelding voor groter beeld!

BBC-2.jpg

Ga er van uit dat als jou pc niet voldoet aan de eisen van een spel, je dit spel ook niet tot nauwelijks kan spelen. Je pc zal moeten compenseren voor de onderdelen die niet toerijkend zijn en ik zie dat ook je processor op het randje zit. Persoonlijk zie ik het somber in.

Om dit spel te kunnen spelen zal je dus extra ram moeten plaatsen en een andere videokaart moeten aanschaffen. En dat kan ook betekenen dat er een nieuwe voeding moet komen.

Het word dan een erg duur spel.

Wat je nog wel zou kunnen doen, is het spel eens lenen bij een vriend ofzo om te testen.

Ow, dat valt allemaal wel mee. een upgrade en voila

Ander vidkaartje: E50
Meer RAM: E20
Als je voeding de vidkaart niet aan kan; voeding: E50.
Totaal: 120

Maar betekend dit dat ik dat spel helemaal niet kan spelen of dat ik het wel kan spelen maar dan in een slechtere kwaliteit? Als ik mijn pc niet upgrade

Of weet je misschien een demo van dat spel dat ik het zo kan proberen. Want me vrienden zijn niet echt gamers!

Alvast bedankt!

Laatst bewerkt:
Ik ken toevallig wel een vriend die het spel heeft ik kan het wel even vragen alleen zijn er dan geen problemen met de regestratie code van het spel?

Zolang je het bij de singleplayer houdt niet. Online spelen wel.

Maar ik denk nog steeds dat het spel niet tot nauwelijks zal gaan draaien, dus testen is de kortste klap.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan