Battlefield Bad Company 2!

Status
Niet open voor verdere reacties.

julianabma9947

Gebruiker
Lid geworden
6 mei 2010
Ik heb bij ECI Battlefield bad company 2 besteld.
Maar toen ik hem thuis had en ik hem had gëinstaleerd en ik het spel online wou spelen werkte het spel niet mooi als ik wou gaan lopen dan stoorde het beeld steeds.:(

Kan iemant mij helpen?

I heb een NVIDA GEFORCE 7600GS video kaart.

Wat zijn de rest van je specs? (je processor, je ram etc. )

Je videokaart is ook niet goed genoeg voor dit spel.

Bron

Lucas

Laatst bewerkt:
Altijd goed opletten voor dat je een spel koopt dat je PC het aan kan. De videokaart is sowieso niet sterk genoeg.

Altijd goed opletten voor dat je een spel koopt dat je PC het aan kan. De videokaart is sowieso niet sterk genoeg.

voor dat ik het spel kocht stond er dat ik een 256MB kaart nodig ben en dat heb ik.
En trouwens Call of Duty Modern Warfare 2 werkt ook op mij PC:confused:

voor dat ik het spel kocht stond er dat ik een 256MB kaart nodig ben en dat heb ik.
En trouwens Call of Duty Modern Warfare 2 werkt ook op mij PC:confused:

Het gaat er niet om om welke hoeveelheid mb je kaart zou hebben maar of dat de kaart opzich(chip)wel ondersteundt wordt door de game.Zoals in eerder link gegeven zou dat bij de nvidea kaarten pas vanf de 7800 zijn.U zit met een 7600.
Bij codmf2 is dat al vanaf de 6600gt versie.

En voor de toekomst, www.canirunit.com

Hier is het mogelijk de pc te testen ten opzichte van een bepaald spel. De uitslag geeft dan precies aan of een spel wel of niet gespeelt kan worden. Dat voorkomt een miskoop.

Overigens zou er ook netjes achterop het doosje van het spel moeten staan wat de minimum eisen zijn die het spel vraagt van de pc. Die kan je ook vergelijken.

Laatst bewerkt:
En voor de toekomst, www.canirunit.com

Hier is het mogelijk de pc te testen ten opzichte van een bepaald spel. De uitslag geeft dan precies aan of een spel wel of niet gespeelt kan worden. Dat voorkomt een miskoop.

Overigens zou er ook netjes achterop het doosje van het spel moeten staan wat de minimum eisen zijn die het spel vraagt van de pc. Die kan je ook vergelijken.

Heel erg bedank:thumb:t ik moet dus een nieuwe processor kopen en een nieuwe video kaart,
maar weet iemant hoeveel geld mij dat gaat kosten? :confused:

Dat is lastig te zeggen. Ligt er aan hoeveel men wil uitgeven om het zo te noemen. Er zijn verschillende proccessoren en videokaarten in verschillende prijsklasses. En bij beide ook verschillende aansluitingen op het moederboard. Het moet dus ook nog eens passen, zeg maar.

Wij weten momenteel niet welke overige onderdelen er in de pc zitten. Als dat nog vermeld kan worden middels bijvoorbeeld een screenshot van de uitslag van de test. Of door het geven van het merk en het type van de pc. (bij de laatste kunnen we zo opzoeken welke onderdelen erin zitten)

Alleen voor de voeding zal de kast open moeten. Belangrijk daar is dat bij aanschaf van een nieuwe videokaart, de voeding voldoende stroom moet leveren. Het kan dus zijn dat ook die vervangen moet worden.
We hebben dus van de voeding informatie nodig over het merk en het geleverde aantal wattages. (staat op de sticker op de voeding, vandaar dat de kast open moet)

Ben trouwens blij dat de link heeft geholpen het een beetje duidelijker te maken qua games en eisen die ze aan een pc stellen!

Laatst bewerkt:
Dat is lastig te zeggen. Ligt er aan hoeveel men wil uitgeven om het zo te noemen. Er zijn verschillende proccessoren en videokaarten in verschillende prijsklasses. En bij beide ook verschillende aansluitingen op het moederboard. Het moet dus ook nog eens passen, zeg maar.

Wij weten momenteel niet welke overige onderdelen er in de pc zitten. Als dat nog vermeld kan worden middels bijvoorbeeld een screenshot van de uitslag van de test. Of door het geven van het merk en het type van de pc. (bij de laatste kunnen we zo opzoeken welke onderdelen erin zitten)

Alleen voor de voeding zal de kast open moeten. Belangrijk daar is dat bij aanschaf van een nieuwe videokaart, de voeding voldoende stroom moet leveren. Het kan dus zijn dat ook die vervangen moet worden.
We hebben dus van de voeding informatie nodig over het merk en het geleverde aantal wattages. (staat op de sticker op de voeding, vandaar dat de kast open moet)

Ben trouwens blij dat de link heeft geholpen het een beetje duidelijker te maken qua games en eisen die ze aan een pc stellen!

Ok bedankt ik krijg een nieuwe computer met een goede videokaart, een nieuwe processor en Windows 7:d

Wat is een goede videokaart volgens jou? En processor?

En de site blijft een goede graadmeter!

Off topic

Hey Frank, ja hier alles goed! Zoek je binnenkort wel even op msn op! Beetje druk gehad.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan