Hoi Allemaal,
Sinds November 2012 tot wel juli 2013 werkt uitstekend online alle spel zonder lag etc.
Aantal maand geleden en tot nu steeds niet opgelost elke keer soms opeens verbinding verbroken of lag.
Ziggo All In one Plus
Sinds juli heb ik nieuw moden gekregen van Ziggo (dit is al 3e keer nieuw modem)
Cisco EPC3925 met inschakel Wifi Hotspot
- Speedtest.net 60mbps dl en 5mbps up ping 5ms
- CMD ping www.google.nl bij 1e regel staat
22ms
14ms
3031ms <-- ik zie deze probleem
13ms
- PC Firewall uitschakelt
- Lan kabel geen wifi
- Tablet, laptop, Mobiel, Media Speler wifi uitschakel
- Modem Reset
- Router Reset
- PC Opnieuw geinstalleerd
Tot nu heeft echt niks opgelost.
wat denk jullie het dat zal liggen bij Ziggo? dat is al 3e keer vervang modem.
Sinds November 2012 tot wel juli 2013 werkt uitstekend online alle spel zonder lag etc.
Aantal maand geleden en tot nu steeds niet opgelost elke keer soms opeens verbinding verbroken of lag.
Ziggo All In one Plus
Sinds juli heb ik nieuw moden gekregen van Ziggo (dit is al 3e keer nieuw modem)
Cisco EPC3925 met inschakel Wifi Hotspot
- Speedtest.net 60mbps dl en 5mbps up ping 5ms
- CMD ping www.google.nl bij 1e regel staat
22ms
14ms
3031ms <-- ik zie deze probleem
13ms
- PC Firewall uitschakelt
- Lan kabel geen wifi
- Tablet, laptop, Mobiel, Media Speler wifi uitschakel
- Modem Reset
- Router Reset
- PC Opnieuw geinstalleerd
Tot nu heeft echt niks opgelost.
wat denk jullie het dat zal liggen bij Ziggo? dat is al 3e keer vervang modem.
Laatst bewerkt: