battlefield free4play start niet op

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0444

Gebruiker
Lid geworden
8 mei 2011
hoi
ik heb vandaag battlefield free4play gedownload
dus ik start de spel vanuit battlefield.play4free.com maar dan start de spel niet op hij laad eff dan gaat ie uit
is hier een oplossing voor
btw ik heb microsift.net framework 4
alvast bedankt

Laatst bewerkt door een moderator:
heb je na de installatie van .NET de pc even herstart . De nieuwe drivers van windows ? en het programma als administrator uitgevoerd ?

ohh w8 nog eff herstarten en je kan de programma nie als admin uitvoeren want je start de spel van uit Internet maar bedankt voor de snelle reactie

dus het is eigenlijk een volledig internet browser game of moet er nog een programma aangeroepen worden (heb je iets moeten installeren )

het is een fps game die je gratis op internet kan download net als combat arms je meot het met internet starten
ps. pc opnieuw opstarten werkt, niet hij laad nog steeds niet

ik denk dat er dan een extern programma wordt aangeroepen maar ik help je hier morgen wel verder mee dit zal wel na 20u zijn ik moet namelijk werken tot dan

Het werkt net als battle log van battlefield 3, iets anders maar inderdaad wordt een programma op de computer gestart.
welke browser gebruik je? internet explore? heb je een pop up blocker? zet deze uit.

IE heb ik
en wat bedoel je met pop up blocker?
ps vandaag deed ie het de spel maar de 2e keer toen ik wou spelen deed ie het weer niet :( zou het aan m''n intenet liggen?

Volgensmij is battlefieldplay4free nog in een betaversie, dus dit kan het ook zijn.
- ik ben betatester en moet dit soort dingen melden, als je het eventjes goed wilt uitleggen en mischien met een video/pics, zou ik dat erg op prijs stellen.

[video=youtube;OvUUA-AqacE]http://www.youtube.com/watch?v=OvUUA-AqacE[/video]
eff snel een video gemaakt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan