BattleField: Heroes en Halo

Status
Niet open voor verdere reacties.

bartvdlaan

Gebruiker
Lid geworden
7 aug 2009
Berichten
6
Hoi,

Ik heb pas Battle Field: Heroes gedownload maar als ik hem opstart zegt ati catalist dat er iets mis is met de grafische versneller. Ik heb alles nagekeken en alles zou gewoon goed moeten zijn. Ik heb een pentium 4 procesor, 1024 mb ram, windows xp, en een ati radeon 9200 grafische kaart: Bus instelling: AGP 4X, 128 mb geheugen, kernklok: 250 MHz, geheugeklok: 200 MHz

Dit zijn de minimale eisen:

Operating system: Windows XP or Windows Vista
CPU: Intel Pentium 4/AMD Athlon 1.0 GHz
RAM: 512 MB (1Gb on Windows Vista)
Video Card: 64MB DirectX compliant video card, Pixel shader 2.0 and above. (AGP and PCIe only)
Sound Card: DirectX 9.0c compatible
Hard Drive space: 1Gb of space is required to install the game
Internet connection: 256kbit Cable/DSL connection

Ik snap er echt geen drol van :S

Halo: combat evolved doet het ook niet perfect. Daar kan hij onzichtbaarheid niet weergeven en nog een paar dingen en daarbij heb ik een FULL HD monitor. Dus het gaat ook nog eens sloom.

Besturingssysteem: Microsoft Windows 98, Microsoft Windows Tweede editie, Microsoft Windows Millennium Edition (ME), Microsoft Windows 2000 of Microsoft Windows XP.
Computer/processor: 733 MHz-processor (megahertz).
DirectX: DirectX® 9.0 of hoger. (DirectX 9.0b wordt geïnstalleerd door Halo.)
Geheugen: 128 megabyte (MB) RAM-geheugen.
Vaste schijf: 1,2 GB (gigabytes) vrije ruimte op de vaste schijf.
Videokaart: 32 MB met ondersteuning voor 3D-transformatie en -belichting.
Cd: 8X.
Geluid: geluidskaart met luidsprekers of hoofdtelefoon met spelmogelijkheid voor meerdere spelers.
*56,6k-modem (56,6 kilobytes per seconde) of een 10 MB-netwerkadapter. Voor servers voor meerdere spelers is breedband vereist om een server te kunnen gebruiken.
*Daarnaast moet u over een internetprovider of een LAN (Local Area Network) beschikken als u spellen voor meerdere spelers wilt spelen.

Alvast bedankt.
 
Update je videokaart driver eens. Te vinden op de website van de fabrikant van de pc of via de website van ATI.

En zou je ook de exacte foutmelding willen geven.
 
Dit is de fout melding:

foutmeldingcopy.jpg
 
Hhmm, heb eens even wat specs opgezocht. Maar jou kaart, als mijn onderzoekje klopt, ondersteund geen pixel shader 2.0 en zelfs geen directX 9.0c. Max is 8.1.

Je kaart voldoet dus niet aan de eisen van de spellen.
 
Dat kan niet kloppen want ik heb zelfs een keer directX 10 op mijn pc gehad en die draaide ook. Maar het zit er dus dik in een nieuwe gpu te kopen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan