Battlefield Online games probleem.

Status
Niet open voor verdere reacties.

jimvanderwoude

Gebruiker
Lid geworden
4 jul 2012
Hallo iedereen.

Ik heb een probleempje met de Online Battlefield games.
Ik speelde 2 jaar geleden Battlefield Heroes en ik zou het nu graag weer op mijn pc willen installeren.
Maar wanneer de game ongeveer op de helft zit van het downloaden krijg ik dat melding van Windows dat er een fout is opgetreden. Dan kun je kiezen om het fout rapport te verzenden of dat je het niet wilt verzenden.

Ik heb al meerde keren het opnieuw geïnstalleerd en op verschillende browsers geprobeerd maar het lukt niet.

Heeft iemand hier een oplossing voor?

Alvast bedankt,

Jim van der woude

Heb ik gedaan via de site van Microsoft. Is er een speciale die ik moet downloaden ofzo, want hij doet het nogsteeds niet.

Laatst bewerkt door een moderator:
Sorry, ik heb het waarschijnlijk verkeerd gelezen.
Vanwaar download je deze game? Zou je misschien een link kunnen sturen , dan kan ik het ook proberen en kijken als ik hetzelfde krijg.
Dan kunnen we zien wat er aan te doen is.

De game die ik wil Installeren staat op www.battlefieldheroes.com. Je moet een account maken en dan kun je hem installeren als die bij mij op 1 kwart zit dan Krijg je het Fout rapport en sluit die af.

ik had toenet blijkbaar wat verkeerds gezegd want mijn bericht werd verwijderd. Ik probeer het anders te formuleren.
Ik download deze game op www.Battlefieldheroes.com. Dit is de officiële site van het spel. Hier kun je dit spel downloaden.

ik had toenet blijkbaar wat verkeerds gezegd want mijn bericht werd verwijderd.

Welkom op Helpmij..:thumb:

Er is geen bericht van je verwijderd;)
Wel het verzoek om gebruik te maken van de knop: Reageer op vraag.
Nu quote je telkens de voorganger en dat is niet nodig. Topics worden zo onnodig lang met telkens wederom de tekst van je voorganger.

Succes met je vraag.

hallo

ik speelde dit spel ook

ik had dit dus ook
wat ik deed was hem opnieuw erop zetten met die direct x en toen mn computer opnieuw opstarten

mvg danny

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan