battlefield play4free op ubuntu

Status
Niet open voor verdere reacties.

brian42

Gebruiker
Lid geworden
2 feb 2015
Berichten
18
Hi!,

Een week terug heb ik ubuntu 14.04 (linux) op mijn pc gezet i.p.v. windows ultimate. Echt het werkt geweldig pc is stukken sneller. Maar nu kom ik met een probleem. Ik wou btfp4f downloaden op mijn pc dit moest via PlayOnLInux ook moest je hierbij een versie van wine installeren, naja dit heb ik dus gedaan. Zul je denken installeren die handel en lets get started.... Dit ging dus niet zoals gepland. Ik heb inderdaad btfp4f ge'installeerd. Alles leek goed te gaan totdat ik bij de launcher kwam. Het schermpje kwam nog net naar voren maar hier houd het ook wel bij op.
Ik krijg een zwart scherm met de tekst er is een serieus probleem gedetecteerd. Ik heb al van alles geprobeerd om dit op te lossen ik heb het spel al 3x opnieuw ge'installeerd+ wine versies vernieuwd en de aanwijzingen gevolgd die ik op google kon vinden.

Jammer genoeg kan ik nergens op youtube een filmpje vinden van hoe dit moet. Op google kan ik zeggen en schrijven 1 zogenoemde [HOW TO] vinden. Jammer genoeg was dit echter ook niet de oplossing....
iemand ideeen? zou heel erg gelegen komen!

mvg,
brian.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan