Battlefield Vietnam

Status
Niet open voor verdere reacties.

in my life

Gebruiker
Lid geworden
19 dec 2007
Berichten
297
Hoi,

Ik heb het spel Battlefield Vietnam. Ik heb het spel al ongeveer 2 jaar. Ik heb eerst een computer met XP gehad en daar draaide hij heel goed op. Nu heb ik een laptop, op die laptop zit vista.

Als ik Battlefield Vietnam wil gaan spelen gaat alles goed. Maar als ik in een level zit is dat wel anders! Ik heb geen crosshair (dat ding om mee te richten) kan geen muziek van auto's horen enzo...

Dit is erg iritant. Gelukkig kan ik het wel gewoon spelen maar zonder crosshair wordt het een stuk moeilijker.

Ik heb wat op internet zitten zoeken en dit is alleen met computers/laptops die Vista hebben. Vaak heb ik gehoort dat je de nvidia driver moest "updaten" elke keer dat ik dit probeer lukt het me niet echt...

Ik wou vragen, heeft iemand dit probleem ook gehad. en hoe heb jij dit opgelost?
 
Je zou misschien kunnen kijken op de site van BF, misschien staat daar een patch die het probleem kan oplossen.
 
kan je die crosshair niet met een of andere toets aandoen, heb dat probleem ook wel eens gehad
 
als je even de rest van je sysyeem post dan kunnen we helpen met het zoeken van de goede drivers
 
ik weet niet echt wat jullie nodig hebben... dus ik zet er maar gewoon alles bij wat ik zie:
en ja, het is een driver probleem... staat veel op internet....

------------------
System Information
------------------
Time of this report: 5/28/2008, 08:15:35
Machine name: PC_VAN_KEVIN
Operating System: Windows Vista™ Home Basic (6.0, Build 6000)
Language: Dutch (Regional Setting: Dutch)
System Manufacturer: Hewlett-Packard
System Model: Presario C700 Notebook PC
BIOS: Default System BIOS
Processor: Intel(R) Celeron(R) CPU 540 @ 1.86GHz, ~1.9GHz
Memory: 1014MB RAM
Page File: 940MB used, 1341MB available
Windows Dir: C:\Windows
DirectX Version: DirectX 10
DX Setup Parameters: Not found
DxDiag Version: 6.00.6000.16386 32bit Unicode
 
ik heb het prbleem al opgelost, het is me gelukt om de dirver up te daten zegmaar.. het is nu weer helemaal goed.
 
ok mooi dan mag je nu op vraag is opgelost drukken
en suc6 met bf vietnam:D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan