Battlfield 2 crashed

Status
Niet open voor verdere reacties.

timberman

Gebruiker
Lid geworden
14 sep 2004
Hey allemaal,

ik heb sins gisteren een nieuwe videokaart gekocht omdat ik Battlefield 2 niet kon draaien. Ik heb nu een ATI Radeon 9250 256mb (PCI). Battlefield starten nu gewoon op met deze kaart en ik kreeg het de intro etc. allemaal te zien maar daarna hoor je het geluid van het menu etc. alleen ik zie niks want ik heb een zwart scherm met alleen een bf2 muispijl. Ik heb daarna maar de 1.4 full patch geinstalleerd om het probleem hopelijk te verhelpen, na die patch deed BF2 niks meer, hij geeft zwart scherm en crashed naar desktop. Heeft iemand ideen wat ik nog kan doen om dit te verhelpen?

Mijn pc:

Intel pentium 4. 2.8 GHZ
Ram: 1024 mb
Videokaart: ATI Radeon 9250 256mb (PCI).

Al de nieuwste drivers voor je videokaart gedownload en geinstalleerd?

Ja ik heb de nieuwste drivers gedownload en geinstalleerd, dit maakt alleen helemaal niks uit.

Niemand die het weet? Hij doet het nog steeds niet alleen ik heb wel opgemerkt dat me videocontroller niet geinstalleerd is, als ik het dan wil installeren dan zegt windows dat hij niks aantreft op de driver cd die ik bij me videokaart heb gehad. Battlefield 1942 doet het trouwens wel gewoon.

Probeer eens eht mapje Battlefield 2 in mijn documenten te verwijderen...
dus:

:C/../Mijn Documenten/Battlefield 2 <<--------- DELETE!!

Als het dan niet werk probeer te reinstalle, en met patch 1.41 zijn ook een aantal problemen verholpen Je kun hem hieronder vinden

Op deze site kun je hem zoeken:
http://files.i3d.nl//Index.php?cu=.///Battlefield 2/patches/

Dit is de full dus ALLE patches bij elkaar

De retail moet je zelf ff zoeken :P

Laatst bewerkt:
Het is probleem is nu nog steeds niet opgelost. Ik heb al veschillende instellingen geprobeerd met mijn videokaart maar ik krijg hem niet in het menu, ik zie soms wel beeld en dan kan ik niet klikken. Meestal springt hij dan weer op zwart beeld en daarna sluit hij soms af en dan krijg ik een videokaart error: VPU Recover heeft grafische versneller opnieuw ingesteld, probleem verzenden of niet verzenden. Vage **** dus, heeft iemand nog iedeen? greetz

Heb je misschien een onboard videokaart naast die nieuwe ATI?

Ik heb inderdaad nog een onboard kaart naas mijn ati kaart, een intel kaartje. Ik had btw nog wat gelezen op de site van ati over het crashen van BF2 er staat dat ik catalyst 6.4 of hoger moet installeren. Ik heb gewoon de software van de site gedownload dus dat zou de nieuwste software moeten wezen. Ik heb vanmiddag ook een mail naar ATI gestuurd even kijken ofdat die nog oplossingen weten.

Als deze niet is uitgeschakelt dan moet je deze uitschakelen in de bios. Een onboard videokaart die actief is naast een losse kan problemen geven.

Die is al uitgezet, ik kon kiezen tussen de onboard videokaart en de primary (of iets in die zin) en heb dus mijn Ati geselecteerd dus dat zit wel oke. Weet je misschien wat die error inhoud die ik krijg na het crashen van BF2, van dat hij zegt dan VPU Recover heeft grafische versneller opnieuwe ingesteld?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan