bb 8520 -- galaxy S

Status
Niet open voor verdere reacties.

deking23

Gebruiker
Lid geworden
7 jun 2011
ok ik heb een samsung galaxy s met onbeperkt internet,

nu heeft een vriend van mij een bb 8520 tekoop en ik vroeg mij af als ik daar mijn simkaart in doe kan ik dan ook pingen? (indien simlock vrij natuurlijk):thumb:

Om te pingen heb je een Blackberry abonnement nodig dus met alleen internet kom je er niet.

Dat kan. Pingen met de Galaxy S kan ook ook gewoon trouwens

hmm de een zegt van wel en de ander van niet?

@mrmusic bedoel je met galaxy S whatsapp? want dat heb ik al maar ik wil ook echt ping

Dan moet je inderdaad je kaartje in een blackberry stoppen en je aanmelden bij blackberry ping

dus ik kan wel gewoon met mijn internet op een blackberry pingen zonder nog iets anders erbij te moetten kopen

Ik citeer nogmaals, voor de duidelijkheid:
Pingen is een vorm van Hi-speed Messaging tussen verschillende BlackBerry toestellen waarmee je tekstberichten, foto’s, filmpjes of gesproken boodschappen kunt sturen. Het kan dus gezien worden als een kruising tussen sms, chat en email, waarbij gebruik wordt gemaakt van een speciaal snel netwerk beschikbaar voor BlackBerry gebruikers.

Je kan alleen pingen als je in het bezit bent van een BlackBerry met een BlackBerry Internet Abonnement, en het is helemaal gratis. Pingen heeft het in zich om het communicatie middel van 2010 te worden, zo zien sommige mensen sms als ouderwets, omdat pingen zoveel handiger is.
Bron: http://www.blackberry-ping.nl/

Met jouw Samsung kaartje zul je NIET kunnen pingen

@TS en pilootnour5

Mijn fout inderdaad, excuus. Pilootnour5 heeft volkomen gelijk!

Eerst dacht ik ook dat internet genoeg was, maar blijkbaar kost ping ook geld...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan