BCC altijd naar dezelfde

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gert007

Gebruiker
Lid geworden
19 nov 2002
Berichten
65
Goeiedag,

Ik gebruik office 97 en hierbij gebruik ik de outlook die erbij geleverd is. Nu wil ik als ik een email stuur deze ALTIJD naar een bepaald email adress BCC'en. kwestie van centraal alle uitgaande emails in een mailbox te krijgen.

Iemand een idee hoe ik dit kan instellen. Desnoods via vba code...
 
euh ja , sorry dat wist ik niet meer , zit al enkele dagen met dit probleem:eek:
Maar toen blijkbaar vergissing gemaakt want het is wel degelijk de gewone outlook wat ik gebruik ...

Heb juist geprobeerd deze vraag te verwijderen maar het lukt me niet , wie dit wel kan verwijder dit dan maar ,
of de andere want deze is meer relevant daar het om gewone Outlook 97 gaat

en nogmaals

sorry sorry sorry sorry :eek:
 
Laatst bewerkt:
Geeft niks, kan allemaal een keertje gebeuren, bij deze is je vorige vraag gesloten.
 
Concept

Ik los een vergelijkbaar probleem op door:
1. het bericht een keer te versturen (in jouw geval dus met BCC-regel).
2. uit de map Verzonden items dit bericht te verplaatsen naar de map Concepten
3. de volgende keer als ik een dergelijk bericht wil versturen in de map Concepten dit bericht te kopieren (Ctrl+slepen)
4. de kopie te openen, aan te vullen en te verzenden
 
Sjabloon

Even doorgezocht.

Je kan er ook een sjabloon van maken:
-----
How to create a template in Microsoft Outlook.

Answer:

Create a new mail message and type what you wish to use as your template in this new message.
Once you have finished typing the message click File, Save As, type the name of the file, for the Save as type select “Outlook Template (*.oft)” If you do not have this option it is likely because Outlook templates are not installed.
Click Ok.
Close the e-mail, when you close the e-mail you will be prompted if you want to save the e-mail say No unless you wish to keep a draft of this message.
-----

En een sjabloon kan je oproepen via het menu Bestand/ Nieuw/ Selecteer formulier. In het dialoogvenster selecteer je dan Gebruikerssjablonen en klikt op Openen.
 
Ah hartelijk dank om zo moeite te doen voor mij.

Ik vind het gek ,voor alles kan je in office precies ene sjabloon maken.

Dank u wel Hiermee kan ik wel verder :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan