BCM Downloader infecties

Status
Niet open voor verdere reacties.

SjorsD

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
29 jun 2007
Beste...

Mijn laptop is extreem traag, Na een controle scan is er een geinfecteerd bestand gevonden. Dit kan door het viruspakket niet verwijderd of opgeschoond worden. De infectie is veroorzaakt door BCM downloader. Het geïnfecteerde bestand is:
C:\System Volume Information\_restore{53CA11E8-DAD2-41B2-969B-D957F085F140}\RP274\A0036994.exe

Kan iemand mij helpen dit te verwijderen. Het bestand is nl. niet te vinden.

Is er ook iemand die mij advies kan geven over het verbeteren van de prestaties van mijn laptop.

Alvast veel dank.

C:\System Volume Information\_restore{53CA11E8-DAD2-41B2-969B-D957F085F140}\RP274\A0036994.exe

Kan iemand mij helpen dit te verwijderen. Het bestand is nl. niet te vinden.

Is er ook iemand die mij advies kan geven over het verbeteren van de prestaties van mijn laptop.

Alvast veel dank.

Het virus zit in de door Systeemherstel opgeslagen bestanden.

De makkelijkste manier om ervan af te raken is het uitschakelen van Systeemherstel en dan weer inschakelen. LET OP: je bent dan wel alle totnutoe gemaakte herstelpunten kwijt. Start -> Uitvoeren -> sysdm.cpl -> tabblad Systeemherstel -> Vinkje aanzetten, op Toepassen drukken -> Vinkje weer uitzetten en op Ok drukken.

Andere mogelijkheid: Als je Schijfopruiming start en even laat doorlopen (=de analyse-fase), daarna niet echt uitvoeren, maar naar het tabblad Meer opties gaan. Daar aangeven dat je alle herstelpunten behalve de laatste verwijderen wilt. Ik ga ervan uit dat je ondertussen al een nieuw (automatisch gemaakt) herstelpunt hebt zónder de infectie.

Er zijn nog meer opties, maar die bewaar ik voor als bovenstaande opties niet het gewenste resultaat opleveren.

Succes,

Tijs.

Hoi !

@Michael4446: helemaal mee eens, die heb ik zelf ook.

Maar ik probeer hier meestal een freeware-programma aan te raden, omdat veel forumbezoekers echt niet iets gaan aanschaffen wat geld kost.

Prettig week-end,

Harry.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan