beamer draadloos maken???

Status
Niet open voor verdere reacties.

misty1980

Gebruiker
Lid geworden
4 jul 2010
hoi hoi,

ik heb sinds kort een beamer gekocht, en dat is helemaal te gek.:D
allen al die snoeren, om gek van te worden.:shocked:

weet iemand misschien een manier om de beamer draadloos te maken??
het liefste op hd kwalitiet??

wie o wie kan mijn helpen???

de kabel voor de spanning zal je toch moeten gebruiken.
verder zou je een bleuthoot stick kunnen gebruiken.
Mits je beamer een usb aansluiting heeft.

wat voor kwaliteit is dat??
en zitten er nu aan alle twee de apparaten een steker voor stroom??

sorry maar van die twee de link snap ik niks??
is dat nu wel of niet draadloos???

eerste is draadloos.
dan moet je bij beide apparaten een kastje plaatsen en ja die hebben ook stroom nodig.
de tweede link is niet draadloos.
dan ga je van vga naar utp (netwerk kabel)

maar die eerste is dus draadloos dat is mooi, maar hoe kan je zien wat de kwaliteit is??
vind het zonde als de beeldkwaliteit achteruit gaat.
de beamer heeft hd kwalitiet.

kwaliteit terug gang...weet ik niet.
Dat zou je zelf moeten bekijken, laat het demonstreren in de winkel.
de 2e met utp kabel ertussen is perfect van beeld.
ik stuur vanaf 1 pc hierdoor 2 breed beeldschermen aan beeld is zeer goed.

oke denk dat dat bij mijn niet echt werk via de computer.

heb de beamer aangesloten op de computer met een vga kabel, en vond het resultaat maar niks.
komt ook dor dat mijn computer best oud is, en me videokaart in me computer niet de beste is.

zit er nu over te denken om een hd of blue-ray speler te kopen, en die dan draadloos t maken naar de beamer.

gaat dat van die av/zender dan nog steeds??

ja dat kan ook met een dvd speler.
of met je tv thuis.

bedankt ben even het google gegaan en ziet er goed uit bedankt hoop dat het gaat luken.

we horen het graag als het werkt en wat de uitkomst is.
dan hebben andere lezers er ook weer iets aan.
suc6.

Hallo,

Dit topic is onderhand al weer wat ouder maar toch wil ik even wat toevoegen.

Ik begrijp dat je hier met HDMI werkt? als je dezelfde kwalitijd wilt behouden zul je op dezelfde bandbreedte moeten blijven werken. deze varieert van 4,9gb/s tot 10.2gb/s voor HDMI v1.0-1.3 en hoger. dit zul je waarschijnlijk nooit gaan halen met een draadloos signaal naar mijn weten. ik betwijvel als je dit gaat lukken met een UDP kabel. voor netwerk gelden de 10gb/s limitaties op consumenten niveau ik weet niet ook geld voor de omvormer ook geld die eerder in dit topic is vermeld? ook is de AV/zender/receiver welke u aanmeld niet echt geschikt alleen als deze HDMI heeft? want de meeste welke nu op de markt zijn zijn volgens mij allleen S-Video-Composiet anoloog. maar ik kan het mis hebben.

wat u wel kan doen is. een HDMI Splitter kopen in omgekeerde richting, welke alle HDMI signalen van verschillende bronnen naar 1 uitput kan brengen zodat je maar 2 kabels nodig hebt. een AC-kabel en HDMI. dat is denk ik het beste als u dezelfde kwalitijd wilt blijven behouden.

Mvg,
Night

hier weet ik toevallig wat van af. HDMI en VGA kan je tegenwoordig prima draadloos versturen.

Ik heb het witte kastje hiervan in gebruik en dat werkt best aardig.

draadloos vga

Je moet hem wel in dezelfde ruimte zetten, anders valt het signaal weg. Maar in dezelfde ruimte werkt het prima.

Helaas zul je met dit soort apparaten heel veel data verlies hebben, of ze zijn ontzettend duur dat het goedkoper is om een professional de kabels netjes te laten wegwerken velen malen goedkoper is.

Dat er speciale HDMI kabels bestaan zijn er niet voor niets, er zit een reden achter.

ik heb zelf die witte hier in gebruik en ik kan prima HD video's naar mij tv sturen met dezelfde kwaliteit als een hdmi kabel. Ik was ook verbaas over de kwaliteit.

juli 2010 - nu is een beetje belegen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan