Beamer/Projector-advies gevraagd

Status
Niet open voor verdere reacties.

sjemmie

Gebruiker
Lid geworden
9 mrt 2006
Ik heb een acer aspire 3630 notebook en ik wil een beamer aanschaffen,
omdat
  • 1. Ik mn ogen wat rust wil gunnen bij computerwerk
    2. Ik afentoe films op mn laptop kijk
Dus ik dacht: Ik wil iets hebben wat het scherm van mn pc op de muur projecteert.
Ik durf niet zomaar een beamer aan teschaffen, dadelijk past het niet op mn pc, dus graag jullie advies gevraagd: Welk soort beamer kan ik het beste kopen.
En kan ik uberhaupt voor deze laptop een beamer aanschaffen, ik heb wel een vga-port

Als je een vga aansluiting hebt kun je elke beamer aanschaffen met een vga aansluiting.
Wat een goede beamer is kun je opzoeken op site's zoals www.kieskeurig.nl

ok, hoe kan ik hier zien welke aansluiting een beamer heeft ?
of staat WVGA , svga, xga gelijk aan vga ?
en als je wil dat het beeld kwaliteit zo goed mogelijk is waar kan je het beste nog meer op letten?

Dat gaat niet over de aansluiting, maar over de resolutie die de beamer kan tonen.
SVGA-800×600
XGA-1024×768
WXGA-1280×720/768

Dat gaat niet over de aansluiting, maar over de resolutie die de beamer kan tonen.
SVGA-800×600
XGA-1024×768
WXGA-1280×720/768

mijn laptop is ingesteld op xga en svga
het heeft dus denk ik geen zin om naar beamers te zoeken met en wxga-resolutie ?

en is het ook mogelijk om kabels erbij te kopen wanneer een beamer geen vga aansluiting heeft ?
beamers met een vga aansluiting zijn dun gezaaid lijkt het

Laatst bewerkt:
Er bestaat niet zoiets als een VGA aansluiting, dat heet officieel een analog RGB/Component Video (D-sub), verder hebben de meeste beamers ook nog een Composite Video (RCA), S-Video (Mini DIN), DVI aansluiting.
Jouw laptop is voorzien van een D-sub aansluiting om externe apparaten op aan te sluiten.

dat zoekt idd wat makkelijker :) iig bedankt voor de info tot zover, ik ben een beamer leek dus re zullen nog wel wat vragen volgen maar later in de week ofzo, fijne dagen :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan