Beamer resetten

Status
Niet open voor verdere reacties.

luukieboy1

Gebruiker
Lid geworden
25 feb 2011
Hallo,

Ik heb net een beetje de instellingen vern**kt van mijn beamer.
Ik heb er een beveiliging op gezet waardoor hij nu niet meer aanwilt.
Zit er ergens een reset knop op dat ding?
Ik heb een SanYo PRO xtraX Multiverse Projector.
Ik weet niet de preciese naam.
Maar hoe reset je dat ding ooit?

Ik heb gevonden hoe hij precies heet:
SanYo PRO xtraX Multiverse Projector PLC-X475

14.jpg

Laatst bewerkt:
Het model dat je bedoelt is de Sanyo PLC-XU75.
Volgens de handleiding beschikt deze over een reset toets (http://www.sanyo.nl/index.php?page=file&id=239) pagina 9.
Deze reset knop dien je met een potlood/pen in te drukken en bevind zich aan de achterzijde naast het ventilatierooster net onder een zilver schroefje.
reset.jpg

Ik heb nu in dat ding zitten prikken onder de pijl.
Dus met rechthoekige opening.
Of moet ik dat schroefje bij de pijl eruit schroefen?

dat rechthoekige ding is een beveiligingsslot, daar kun je een speciala slot aan vast maken (kensington slot).

Kun je een detailfoto maken van de achterkant van de beamer?

Ik heb even 3 foto's gemaakt van de hele achterkant.
Kan je het goed bekijken :)

7bzqqljg0.41.07.jpg

wkqug3wzx.41.17.jpg

ulp5x93dq.41.26.jpg

Laatst bewerkt:
Nu wordt het helemaal spannend.

Ik zie dat ik de handleiding verkeerd gelezen heb, het * op die pagina staat voor het slot.
Ze beschrijven 8 aansluiten op pagina 9 en een resetknop aangegeven met een *... echter staat dat * niet aangegeven.

Als ik de engelse handleiding bekijk, wordt er ook niet gesproken over een reset knop aan de achterzijde.
Het model heeft dus geen reset knop, de enige optie is om via het menu alle instellingen terug te zetten naar fabrieksinstellingen.
Als je geen beeld meer hebt, of het is niet meer leesbaar, dan raad ik je aan om de handleiding goed te bekijken en het aantal stappen te tellen.

vanaf pagina 59 vind je de menustructuur.
Het zal iets in deze richting zijn: Instellingen > 14x omlaag > bevestig (met ok/select)
Waarschijnlijk staat hij niet standaard op Ja, dan zul je 1x omlaag of omhoog moeten drukken voordat je op ok/select drukt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan