Beamer zwarte strepen

Status
Niet open voor verdere reacties.

roybreij

Gebruiker
Lid geworden
8 feb 2012
Hallo allemaal,

Ik heb een HD Ready beamer van Dell aan het plafond hangen die gekoppeld staat aan mijn PS3 en aan mijn PC inmiddels van VGA aansluiting. Werkt allemaal prima en geeft goed scherp beeld. Echter een uur geleden zit ik film te kijken en na een kwartier ongeveer komen er allemaal zwarte dunne horizontale strepen in het beeld. Ik de VGA eruit getrokken en de strepen bleven. Dus de beamer uitgezet en even gewacht, aangezet en na 10 minuten zelfde verhaal. Beamer heeft nog geen 100uur gedraaid en heb het idee dat het al over is.

Iemand een idee??

Alvast bedankt!!
Roy

Ja ook. Rare is ook dat als ik de VGA kabel er bijvoorbeeld uit trek de strepen ook blijven staan. Dus kabel technisch zou het niet mogen anders zou het weg vallen. Mocht ik bijvoorbeeld alle kabels eruit hebben en hem aanzetten krijg ik alsnog in een groot wit/blauw scherm van dell ook de strepen na een kwartier.

(zijn trouwens verticale strepen)

Heb je je beamer misschien een mep verkocht? Lijkt een beetje op dat er iets is met het "scherm"van de beamer.

Nee hangt aan het plafond dus kan weinig klappen vangen. Kan ook niks vinden wat die strepen veroorzaakt. Ook in het menu zit het zonder VGA kabel erin. Dus zit echt inde beamer.

Dan denk ik toch dat je beamer kapot is. Ik heb hier en daar wat gelezen en het lijkt erop dat de controller chip van je beamer kapot is: dure grap.:(

Ja ik denk ook dat het over is.

Als het goed is heb je twee jaar garantie op een Dell beamer en een jaar op je lamp. Ik zit nog binnen die twee jaar dus ik ga hem maandag meteen opsturen.

Bedankt voor je tijd!!!

Graag gedaan! Zorg wel dat ie echt goed ingepakt zit, dus met veel kranten/bubbelfolie anders kunnen ze gaan zeuren dat ie door het vervoer kapot is gegaan...

Dat heb ik eens een keer ervaren op school met een Beamer. De leraar had de Beamer gereset en de stekker uitgetrokken. 10 minuten gewacht en toen deed die het weer gewoon.
Hij zei echter dat het komt omdat het heel vaak wordt gebruikt, maar dat is bij jou neit het geval :rolleyes:

Maandag aangemeld bij Dell, vandaag alweer een 'gerefurbishede' beamer terug gekregen. Top service in dat geval dus. Zelf de lamp moeten overzetten. Kijken hoelang ie het nu volhoud ;)

Bedankt voor jullie tijd!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan