Beantwoorden in Outlook

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hotil

Gebruiker
Lid geworden
5 jul 2014
Hallo ,

Ik heb in Outlook een bericht beantwoord. Op mijn PC ( Windows 10 ) krijg ik dan te zien " U hebt dit bericht beantwoord."
Als ik er dan met de muis overheen ga en aanklik , krijg ik " Verwante berichten zoeken " en vervolgens worden na een klik deze berichten wel zichtbaar.

Nu heb ik een 2e Laptop ( Windows 8 )waarop ik ook een bericht in Outlook heb verzonden ( deze mail wordt door tegenpartij ook zeker ontvangen ) en ik krijg ook de melding " U hebt dit bericht beantwoord."
Maar.....wat ik ook probeer , ik krijg de melding " Verwante berichten zoeken " niet te zien ( het kadertje wordt niet getoond) en kan daardoor ook niet naar die berichten.
Wie heeft voor mij de oplossing om dat wel zichtbaar te krijgen.
Vast dank
m.vr.gr. Hotil

Laatst bewerkt:
Hallo Manmana

Helaas kom ik niets voor outlook in windows 8 tegen.
Bestaat dat wel ??

Hotil

Laatst bewerkt:
Hallo Manamana

Even ter verduidelijking, ik heb Win10 met Office en mijn Outlook werkt perfect.
Ik heb ook een Win8 PC met Office en dat werkt op een klein item na ook perfect.
Het gaat mij om de zichtbaar laten zijn van dat kleine kader.
Is daar een oplossing voor ??
Groet
Hotil

In mijn eerste link staat outlook 2010 hoe je dat eventueel kunt doen. Opnieuw indexeren in outlook. Je hebt Office maar geeft niet aan welke Office pakket je hebt. Zie bericht #4

Outlook kader beantwoorden niet zichtbaar

Hallo beste ,

Ik gaf aan dat er Windows 8 op de Laptop staat met Office 2010 .
Wat ik ook doe , ik krijg dat kadertje ( wat bij mij zelf zichtbaar is ) niet te zien.
Degene die met de laptop werkt kan wel beantwoorden maar daarna is die mail niet meer zichtbaar c.q. niet meer terug te halen en dat ik soms erg lastig.
Wie helpt me daarmee ???

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan