beantwoorden met foute account

Status
Niet open voor verdere reacties.

amaldo

Gebruiker
Lid geworden
30 dec 2000
Hallo,

Als ik een mail beantwoord, wordt automatisch mijn belverbinding gekozen. Standaard gebruik ik een Lan verbinding, waardoor de mail niet verzonden wordt.
Waarschijnlijk hen ik ergens een verkeerd vinkje, of vermelding staan, waardoor de belverbinding wordt gekozen. Maar waar vind ik die instelling ?

Groet van Amaldo

Extra / Opties... / Verbinding / Wijzigen

je moet in de internet explorer naar extra gaan dan naar internet opties pak daar het tabblad verbindingen en kies in dat tabblad "nooit een standaard verbinding kiezen"

beantwoorden email

Sorry, lukt niet.
Ik heb twee verbindingen een Breedband en een Freeler inbelverbinding, alles werkt korrekt.
Ik heb 4 accounts drie als Lanverbinding, 1 als inbelverbinding, een van de Lanverbindingen is mijn standaard verbinding. Ontvangen, verzenden alles gaat prima, alleen bij beantwoorden wordt voor de inbelverbinding gekozen. Op het moment dat ik deze aanklik en verander in een van de andere dan wordt als nog de email beantwoord/verzonden.
Ik wil de standaard keuze van de inbelverbinding wijzigen.

Amaldo

Extra / Accounts..., eentje selecteren en instellen als standaard.

email beantwoorden

Mijn account met Lan-verbinding staat als standaard, dus waarom wordt er bij beantwoorden gekozen voor de bel-verbinding ?

Oplossing is natuurlijk om de belverbinding eruit te gooien, maar het zou toch moeten kunnen.

groet van Amaldo

Extra / Accounts / Eigenschappen / Verbinding, daar kun je ook wat instellen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan