Bearshare fout

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mystico

Gebruiker
Lid geworden
27 jul 2007
Hallo,

Ik heb al rondgekeken op dit forum en meerder fouten van bearshare gezien maar geen van de fouten bleek op de mijne te lijken. Ik heb pas Bearshare geinstalleerd (de gratis versie). Maar elke krijg ik ongeveer 1 minuut nadat ik hem opstart een foutmelding.

Er staat dit:
In BearShare is een fout opgetreden en moet worden afgesloten. Onze excuses voor dit ongemak.

U was bezig met een bewerking. Deze gegevens zijn mogelijk verloren gegaan.

Vertel Microsoft over dit probleem.
We have created an errior report taht you can send to us. We will treat this report as confidential and anonymous.

Als u de inhoud van dit fouten rapport wilt weergeven, klikt u hier

En dan kan ik kiezen uit: Fouten opsporten, Rapport Verzenden en Niet verzenden.

Hier is er een plaatje van:

Weet iemand hoe ik dit kan verhelpen?

Groeten,
Mystico

Dit is inderdaad een hele irrtante en bekende fout van Bearshare.

Ik heb toen de tijd niets gevonden wat dit kon verhelpen...

Jammer, want ik vind bearshare een heel fijn en betrouwbaar programma. Ik hoop dat iemand iets weet :)

Groeten,
Mystico

Ik heb deze foutmelding zelf nooit gekregen maar heb wel beste ervaringen met de oudste versies van bearshare. Mss dat het helpt om de huidige versie eraf te gooien en er een oudere op te zetten. Oudere versie kan je downloaden van www.oldversion.com/

Ik heb al de oudere versie, de nieuwe zat te zeuren over mijn beveiliging die te goed was :confused: .

Maarja, ik zou frostwire proberen, bedankt voor de hulp :)

Groeten,
Mystico

Ik heb Frostwire geprobeert, maar het ziet er helaas naar uit dat hij is gestopt. Geen van de downloads doen het en de site is offline. Misschien zoek ik niet goed? Heeft iemand een link?

Groeten,
Mystico

Ik kreeg toevallig afgelopen week in het prgramma de melding dat er een update was...
Ik denk dat de site tijdelijk even offline is.
Houd het even in de gaten:thumb: !

Hij doet het weer, al kan ik niet via de originele site downloaden, er missen componenten ofzoiets. maarja, ik ben op dit moment bezig met downloaden. Bedankt voor de hulp en ik hoop dat Frostwire het goed doet :).

Groeten,
Mystico

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan