Hallo,
Ik heb al rondgekeken op dit forum en meerder fouten van bearshare gezien maar geen van de fouten bleek op de mijne te lijken. Ik heb pas Bearshare geinstalleerd (de gratis versie). Maar elke krijg ik ongeveer 1 minuut nadat ik hem opstart een foutmelding.
Er staat dit:
In BearShare is een fout opgetreden en moet worden afgesloten. Onze excuses voor dit ongemak.
U was bezig met een bewerking. Deze gegevens zijn mogelijk verloren gegaan.
Vertel Microsoft over dit probleem.
We have created an errior report taht you can send to us. We will treat this report as confidential and anonymous.
Als u de inhoud van dit fouten rapport wilt weergeven, klikt u hier
En dan kan ik kiezen uit: Fouten opsporten, Rapport Verzenden en Niet verzenden.
Hier is er een plaatje van:

Weet iemand hoe ik dit kan verhelpen?
Groeten,
Mystico
Ik heb al rondgekeken op dit forum en meerder fouten van bearshare gezien maar geen van de fouten bleek op de mijne te lijken. Ik heb pas Bearshare geinstalleerd (de gratis versie). Maar elke krijg ik ongeveer 1 minuut nadat ik hem opstart een foutmelding.
Er staat dit:
In BearShare is een fout opgetreden en moet worden afgesloten. Onze excuses voor dit ongemak.
U was bezig met een bewerking. Deze gegevens zijn mogelijk verloren gegaan.
Vertel Microsoft over dit probleem.
We have created an errior report taht you can send to us. We will treat this report as confidential and anonymous.
Als u de inhoud van dit fouten rapport wilt weergeven, klikt u hier
En dan kan ik kiezen uit: Fouten opsporten, Rapport Verzenden en Niet verzenden.
Hier is er een plaatje van:

Weet iemand hoe ik dit kan verhelpen?
Groeten,
Mystico