bearshare lite

Status
Niet open voor verdere reacties.

luden

Gebruiker
Lid geworden
25 dec 2001
bij bearshare lite in de downloadsmap staat normaal onderaan "clear completed" en "clear failed". bij mij staan daar alleen 2 zwarte balkjes.
nog iemand dat probleem en oplossing?

Lees de frontpagina van deze site even. P2P buigt voor RIAA.

En trouwens dit prog.? wil je russen en andere troep op je PC. OK mij niet gelaten, MAAR ik niet hoor.

Denk even na, zou ik zeggen. Dit is zeker niet kwetsend bedoeld, maar is mijn persoonlijke mening. :)

sorry, maar dit heeft niets met mijn vraag te maken en ook niet met russen en andere troep zoals je zo mooi zegt. Mijn pc staat trouwens niet vol rommel hoor!
hij is netjes spyware en virusvrij. Dat laatste hoop ik zo te houden, maar kan ik niet garanderen. Dat kan echter niemand ook u niet.
misschien toch nog iemand die wel een antwoord op mijn vraag heeft?

het gaat trouwens om bearshare lite en die is spywarevrij!!

Bearshare Lite wordt verwacht spywarevrij te zijn, maar is dat NIET, alhoewel het een LITE versie zou moeten zijn.
Kan je een schermafdrukje nemen van die balkjes?

James:)

Bearshare

ik heb dat zelf nog nooit gehad misschein is er een foutje opgekomen in je bearshare. probeer alles te verwijderen en opnieuw te instaleren. Je kunt de setup vinden op bearshare

suc6

Laatst bewerkt door een moderator:
als ik jow was zou ik ares galaxy gebruiken. 100% spyware vrij. en makkelijk te bediennen .

dat zou mijn keuze zijn voor een download programma.

greatz B.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan