Bearshare

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mulcoa

Verenigingslid
Lid geworden
30 jan 2001
Ik dacht wat muziek te downloaden, maar ik krijg meestal you tube bestanden, en wil ze toch op een SD kaart zetten, hoe los ik dit op, en moet je hier voor betalen?

:) Ik weet niet hoe die met YouTube filmpjes gaat ( denk dat niet via BS. down. kan :( ) maar als je ietsjes naar recht kijkt heb je geavanceerde opties klik op die, en meteen zal je terug naast zoek-balk keuze krijgen of je wil alleen maar muziek of alleen maar filmpjes enz. downloaden... Muziek kan je zeker en wel downloaden, maar let maar op welk kwaliteit is en hoe lang nummer is, zodat je nie wat verkeerd binnen haalt ..:( ...:D

Laatst bewerkt:
Nou het lukt me nog steeds niet, nog iemand die een simpele ziel kan uitleggen hoe het wel moet, het is de bedoeling om muziek op een SD kaart te zetten of video mag ook, welke programmas heb ik hier voor nodig en hoe doe ik dat

:) Maar dat is een ander probleem dan, je wil audio ( die muziek, op DS kaartje dus:thumb: ) in dit geval jouw mp3-tje welk je binnen hebt moet je omzetten op DS bestand, .... of meest gedraaide DS bestand ...dat is Dpg/Dpg3 bestand..:D
2qjgb4n.jpg

Laatst bewerkt:
Ik heb nu in bearshare 35 you tube contents staan opgeslagen in een playlist, en wil deze grag over zetten op een SD-Card, kan dit en zo ja wat heb ik hier voor nodig , wat moet ik downloaden en hoe krijg ik deze op de SD Card, Graag simpel en eenvoudig

Laatst bewerkt:
Ik hoop dat het me nog eens gaat lukken

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan