Bearshare

Status
Niet open voor verdere reacties.

RickGAE

Gebruiker
Lid geworden
6 apr 2012
Berichten
488
Is het downloaden met Bearshare legaal (zoals ze op hun eigen website zeggen) en is er een manier om uploaden uit te zetten in Bearshare?
 
Wegens mijn privé gezondheid toestand gebruik ik bijna zoiets niets meer :(

Maar mij is bekend ( van vroeger ! ) dat absoluut BearShare geen torrent systeem is, en dat absoluut via BearShare geen illegaal download is, maar pure echte privé tussen-persoons muziek-media en wat anders kleins (maar geen DVD-films !) uitwisseling, via BearShare kan je niet dus verzoek vragen ofzo en films downloaden en dergelijks maar slecht zoeken en als je vind die mag je ook downloaden.
Wat je gevonden hebt dat is van aanwezige Online gebruiker direct uit daar z'n eigen directory map elk moment hij kan je blokkeren enz.. maar nette regels zijn dat je moet toch wat delen en dat tijdens account maken over die regel regel kan je alles lezen, ook aan iederen is dan bekend wat je deelt terwijl je anders ingesteld hebt ..
Tijdens profiel maken je kan aangeven welke map je online met andere gebruikers delen wil, en ook moet je aangeven met wie zal die delen eigen contacten of met iedereen enz..enz.. en altijd is dus van-uit jouw profiel ( maar profiel kan je aanpassen en dat heeft soms gevolgen enz. ) bekend wat je aan delen bent, en dat kan zijn of YouTube favoriete links/films of eigen muziek uit eigen map of wat dat ook, daar kan je delen alleen maar uit eigen mappen wat je thuis hebt, maar je hoeft dat niet doen als je dat ook niet wil, en BearShare gebruikers zijn ze miljoenen ( en nog meer ! ) op die manier je kan altijd wat vinden en ook binnen halen ..

Voor BearShare zeggen ze dat vele malen beter dan ooit MSN of nu Skype is, of welke dan ook andere op die manier contacten/media systeem, omdat je ook zeer mooi ten alle tijden gezellig chatten kan ( met iedereen ter wereld of alleen maar met eigen vrienden ! ), zeer vaak en veel beroemdheden zijn ze daar te vinden ( ook ideale personen zoek-machine is dat ! ) en nog veel meer kan je mee ..:D

BearShare.jpg

Door deze populariteit is BearShare dus aan iedereen bekend, en op BearShare zijn ook kwaadwillige gebruikers af en toe aanwezig helaas :( je moet Bearschare daardoor zeer goed kennen-leren zodat je geen verkeerden dingen binnen-haalt :(
 
Laatst bewerkt:
Misschien dat je hier nog wat aan hebt ...
Downloaden mag, zolang het maar niet uit 'illegale' bronnen is.
Een film gratis downloaden op een torrent-site mag dus niet, een liedje via iTunes kopen en downloaden wel.

Uploaden, dus het aanbieden van auteursrechtelijk beveiligd materiaal, was al verboden.


EDIT: Bron toegevoegd

Bron: http://nos.nl/op3/artikel/634297-faq-downloaden-illegaal.html
 
Bedankt voor de reacties.
Ik las deze week ergens dat je uploaden ook uit kan zetten, maar hoe doe ik dat?
 
:d Na jah zie ik dat jij BearShare helemaal niet kent :D en dus je zal echt BearShare letterlijk zeer veel moeten leren :(

Tijdens account bij BearShare maken of ook later via instellingen je moet aangeven of je wat delen met andere gebruikers wil ( :D en zoals jij ook dat begrijpt of bedoel bij BearShare uploaden betekend ! ) ..
Als jij geen mappen aangeeft welke je delen wil ( niets dus ! ) dan heb je ook niets voor uploaden, en je kan ook niet uploaden enz.. enz..
 
Laatst bewerkt:
Ik heb een aantal jaar geleden een aantal nummer gedownload met Bearshare, maar ben vergeten hoe het precies werkt.
Ik ga het even proberen.
 
:d Downloaden zal je altijd kunnen ( ook als je niets voor delen hebt ), en doe maar a.u.b. voorzichtig mee let maar op wat je downloaden bezig bent :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan