Beats by Dre Raar Geluid

Status
Niet open voor verdere reacties.

TheMitchHD

Gebruiker
Lid geworden
25 jan 2013
Geachte lezer,

Ik heb een Beats by Dre Studio koptelefoon gekocht.
1 week werkte hij perfect totdat ik hem vanavond aan deed.
Het klonk onderwater. een beetje een bobbelend geluid. Dit werd erger als ik er mee ging schudden.
Opgeblazen lijkt mij niet omdat je soms nog wel goed geluid hoort.

Wat kan de oorzaak zijn?

Hoi,

Nog garantie dan terug naar winkel lijkt mij de beste optie;)

Dat is het 1e wat in mij opkwam. maar ik dacht dat ik er zelf ook wel iets aan kon doen.
Maar bedankt voor de info! Ik zal hem opsturen!

Ik heb zelf ook dit probleem, alleen ik heb mijn beats 2de hands, dus geen garantie... (zijn wel echte) Maar wat kan ik er dan aan doen? Ik heb denk ik hetzelfde als jij, ik heb dat je een liedje aan het luisteren bent en dan opeens hoor je allemaal rare geluiden door het liedje en eigenlijk drukken ze het lied min of meer weg, dat je het alleen op de achtergrond nog heel licht hoort. Ik dacht dat het door de batterijen kwam, maar weet het niet zeker. Kan je misschien vertellen wat ze eraan gedaan hebben toen je hem terug stuurde? thanks ;)

Welkom lisette97,

Zoals je ziet reageer je in een topic ouder dan 3 maanden. Volgens onze voorwaarden is het niet toegestaan oudere topics omhoog te halen. Uiteraard kun je zelf een nieuwe vraag stellen met daarin een link naar dit topic. Vanwege de leeftijd gaat dit topic dan ook op slot.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan