Hoi!
Ik heb een mailinglist aangemaakt op mijn website, de volgende code staat op de home waar mensen zich dan kunnen aanmelden voor de nieuwsbrief:
Als je nu op verzenden klikt (om zo aangemeld te worden voor de nieuwsbrief) veranderd meteen de hele pagina, waarop dan het bedankje verschijnt. Is het mogelijk dat dit bedankje in een pop up opent?
Dit stukje code is dus voor de "verzend" knop:
Ik hoop dat iemand mij snel kan helpen, het script staat namelijk al online omdat het allemaal z.s.m. klaar moet zijn.
Ik heb een mailinglist aangemaakt op mijn website, de volgende code staat op de home waar mensen zich dan kunnen aanmelden voor de nieuwsbrief:
PHP:
<table border=0>
<tr>
<td colspan=2><font face="verdana" size="1"><HR><br><center>Vul de volgende gegevens in om onze nieuwsbrief te ontvangen!</center><br><HR width="140"></font></td>
</tr>
<tr>
<td><font face="verdana" size="1">E-mail adres:</font></td>
</tr>
<tr>
<td><input type="text" name="YMLP0" size="20"></td>
</tr>
<tr>
<td><font face="verdana" size="1">Woonplaats:</font></td>
</tr>
<tr>
<td><input type="text" name="YMLP1" size="20"></td>
</tr>
<tr>
<td colspan=2>
<input type="radio" name="action" value="subscribe" checked><font face="verdana" size="1"> Inschrijven </font></td>
</tr>
<tr>
<td colspan=2>
<input type="radio" name="action" value="unsubscribe"><font face="verdana" size="1"> Uitschrijven</font> </td>
</tr>
<tr>
<td colspan=2 align="right"><input type="submit" value="Verzenden"></td>
</tr>
</table>
Als je nu op verzenden klikt (om zo aangemeld te worden voor de nieuwsbrief) veranderd meteen de hele pagina, waarop dan het bedankje verschijnt. Is het mogelijk dat dit bedankje in een pop up opent?
Dit stukje code is dus voor de "verzend" knop:
PHP:
<td colspan=2 align="right"><input type="submit" value="Verzenden"></td>
Ik hoop dat iemand mij snel kan helpen, het script staat namelijk al online omdat het allemaal z.s.m. klaar moet zijn.
Laatst bewerkt: