Lampie173
Gebruiker
- Lid geworden
- 21 jan 2012
- Berichten
- 250
- Besturingssysteem
- Windows 11 Pro
- Office versie
- Office 365
Heren,
Mijn vraag is:
Achter werkblad 2 staat een (zelf aangepast) stukje code, deze zorgt ervoor dat bedrag (€ 21) in cel B2 op werkblad 1 bij een bedrag (€ 25) in cel B2 op werkblad 2 opgeteld wordt en in cel K18 (€ 46) blad 2 komt te staan.
Stel er wordt € 15 uitgegeven, hoe kan ik dat in de code verwerken?
Ik stel deze vraag omdat ik een (maand)budgetoverzicht aan het bouwen ben
Ik heb een voorbeeldbestandje ingevoegd die overeen komt met de gebruikte cellen.
Mvg,
Toon
Mijn vraag is:
Achter werkblad 2 staat een (zelf aangepast) stukje code, deze zorgt ervoor dat bedrag (€ 21) in cel B2 op werkblad 1 bij een bedrag (€ 25) in cel B2 op werkblad 2 opgeteld wordt en in cel K18 (€ 46) blad 2 komt te staan.
Stel er wordt € 15 uitgegeven, hoe kan ik dat in de code verwerken?
Ik stel deze vraag omdat ik een (maand)budgetoverzicht aan het bouwen ben
Ik heb een voorbeeldbestandje ingevoegd die overeen komt met de gebruikte cellen.
Mvg,
Toon