Bedrijf als werkgever opgeven bij Facebook

Status
Niet open voor verdere reacties.

ladycreative

Gebruiker
Lid geworden
17 dec 2011
Ik wil mijn Facebook websitepage, ( de bedrijfspagina dus) als werkgever toevoegen, maar krijg m niet gevonden bij info toevoegen op mijn persoonlijke pagina. Alleen een witte pagina waarin ik nu de enige ben die deze leuk vind. De bedrijfspagina is al wel aangemaakt.In de zoekoptie bovenin vind ik hem wel.

Hoe krijg ik dit wel voor elkaar?

Hallo lady. Ik las deze een keertje. Bedoel je een landingspagina zoals deze. Klikje

Zelf heb ik geen facebook en derhalve geen ervaring mee.

Hoop dat je er wat mee kunt.

Titel gewijzigd en vraag verplaatst van "Overige software" naar "Messengers en sociale netwerken"

Kun je aangeven om welke pagina het gaat?

ik denk het wel manamana.
Tha devil, thanks, hier ook een afbeelding: Knipsel ff.JPG

Bovenin vind ik de pagina wel...bij werkgever toevoegen niet en zo komt hij ook niet in je infoblokje.

Helaas komt de pagina bij mij niet naar boven als ik hem zoek :(

Is hij wel gepubliceerd?

Op je pagina naar "Pagina bewerken" dan het menu item "Toestemmingen beheren" en dan het eerste item "Publicatie pagina ongedaan maken (alleen beheerders kunnen deze pagina zien)"

Hmm, nog niet zichtbaar bij mij.

Kun je de URL plaatsen of eventueel mailen wanneer je hem liever hier niet plaatst :)

manamana...volgens mij een oude link ( 2010), wat ook hiermee kom ik niet verder.. Maar wel heel erg bedankt voor t meedenken :-))

Tha devil...volgens mij moet je een url plakken bij werkgever. Maar hij vind m ergens nog niet... terwijl de pagina er wel echt is..( bij mij dan)
url gemaild. :-)
Wel heel lief dat je meedenkt.

Laatst bewerkt:
URL is inderdaad wel te benaderen maar wellicht wordt enkel een werkgever gekoppeld met een pagina wanneer er een adres is ingevoerd?

Dat is een verschil dat ik merk tussen de pagina's waar ik eigenaar van ben.

Hoe bedoel je adres is ingevoerd? Je kunt ook nergens de vraag stellen bij Facebook zelf...
Bedoel je internetadres?

Vraag niet hoe ik het gedaan heb....maar hij doet t! Dank je wel voor alle hulp!!!!
Ik ben u zeer erkentelijk !! Mille Grazie!! :)

Ik bedoelde een fysiek adres, dus waar het bedrijf zich bevindt.

Jammer dat je niet weet wat je gedaan hebt, ik vind het zelf ook erg slecht dat Facebook hier zelf weinig informatie over heeft.
Ik zie wel dat je een postcode hebt ingevoerd, wellicht is dat het geweest :)

Succes met het promoten van je pagina :thumb:

Tha devil...je moet de url kopieren en die bij adres of daar ergens plakken.. daar zit de oplossing in ieder geval. Via via via via achter gekoomen. FAcebook kun je niet contacten dus hoop dat ik je toch een beetje geholpen heb.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan