Bedrijf verschijnt niet bij mogelijke werkgevers terwijl pagina wel bestaat?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jordie

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
3 sep 2012
Ik ben zojuist mijn eigen onderneming gestart en heb een bedrijfspagina gemaakt op Facebook. Voor ik deze verder ga vullen, mensen ga uitnodigen en hem aantrekkelijk ga maken, wil ik hem eerst koppelen aan mijn persoonlijke profiel. Ik klik daarbij op 'levensgebeurtenis' en dan 'nieuwe baan' en daar verschijnt mijn eigen bedrijf niet?? Ik kan hem wel vinden als ik gewoon via de zoekbalk zoek. Mijn naam is Jordie van Berkel-Schoonen en het gaat om het bedrijf Forte Solutions, herkenbaar aan een markante oranje vijfhoek.

Tot nu toe heb ik al vanalles geprobeerd, zoals hele pagina verwijderd opnieuw gemaakt, baan eruit gegooid en opnieuw proberen te koppelen, meerdere forums uitgespit op deze vraag, maar tot nu toe alles zonder resultaat.

Alvast bedankt! Ben erg blij als iemand me wil helpen!

Je pagina staat niet als bedrijf op facebook, maar als "Advisering en Zakelijke diensten", wanneer je bijvoorbeeld zoekt op mijn bedrijf "Jebble" staat er ook daadwerkelijk bij "Bedrijf"

Mijn vraag is onderin de stream beland, maar helaas nog niet opgelost. Heb iemand gesproken die me adviseerde de pagina toch verder te gaan vullen, dat heb ik gedaan, is ook meer verkeer op de pagina, maar kan nog steeds niet aanmelden dat ik werkzaam ben bij het bedrijf. Mocht iemand nog een tip hebben, dan heel graag!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan