Bedrijf wil adverteren

• Onderwerp starter Onderwerp starter York
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

York

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
24 nov 2001
Hallo allemaal,

Ik kreeg van een bedrijf een mailtje deze vroegen mij hoe lang ze kunnen adverteren op mijn site voor 400 euro. Wat zijn dan de normalen mogelijkheden om te adverteren?

Banners, popups, links en hoe lang dan precies?

Greetzz York

Aangezien je vraag toch betrekking heeft op je site is je vraag verplaatst van diversen naar internet / homepage

Zo een 1000 unieke tot 1500.

Greetzz York

Jah dat is dus mijn vraag. Hoeveel dagen of hoeveel maanden. Kan dit bedrijf dan adverteren?

Greetzz York

Nee, hoeveel bezoekers je per DAG hebt ! :)
Wat voor soort site heb je precies, dat dit bedrijf je gecontacteerd heeft? Wat voor bedrijf is dit precies ?

Geplaatst door rene_overtoom
Nee, hoeveel bezoekers je per DAG hebt ! :)
Wat voor soort site heb je precies, dat dit bedrijf je gecontacteerd heeft? Wat voor bedrijf is dit precies ?

Het is een bedrijf dat is gespeciliceerd in, design, hosting en promotie enz.

Ik heb zo een 1000 tot 1500 unieke bezoekers per dag.
Mijn site http://www.yourstart.org is gratis ringtones, msn, computertips, humor, webmasters, animaties en meer.

Greetzz York

Ik heb zo een 1000 tot 1500 unieke bezoekers per dag.

Dat is veel, er zijn verschillende manieren om zoiets aantepakken, allemaal met voor en nadelen.....
1) Je berekent per click laten we zeggen 10 Eurocent per click, dus na 4000 clicks zijn jullie klaar, dit methode is erg aantrekkelijk als de betreffend reclame ECHT op jouw site past, en dus veel van jouw klanten er naar toe gaan, dus jij gauw 400 Euro verdient....MAAR 't kan ook jaren duren....
2) Vast bedrag....Maar dan moet je weten: Hoe maken ze reclame, pop up,Banner,of pagina??, Waar komt 't te staan, Homepage of andere pagina, Hoe groot is de bedrjf die reclame wil maken?? Arie Slager of Shell??
3) Je kan ook reclame voor reclame verkopen, en dat hoef niet gelijk te zijn, BV hij 1000 clicks en jij 3000 clicks of andersom....

Je ziet 't York, jouw vraag is eigenlijk niet te beantwoorden zoiets van "Wat kost 'n auto??

MAAR persoonlijk zou ik voor 400 Euro op n site met 1000 tot 1500 unieke bezoekers per dag. toch wel minimaal 1 jaar willen staan...

Groetjes en Succes
de Paulus

Hoi,

Bedankt voor jullie hulp :thumb:

Ik ga even kijken als ik tot een akkoord kan komen.

Greetzz York

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan