Bedrijfspagina Facebook instellen

Status
Niet open voor verdere reacties.

JZCreations

Gebruiker
Lid geworden
10 jul 2012
Ik wil voor mijn eigen bedrijf een Facebook pagina maken maar bij stap drie gaat het mis. Hier maak je dus Facebook-webadres aan echter krijg ik de volgende melding "Deze gebruiker komt niet in aanmerking om een gebruikersnaam te claimen." Kan iemand mij uitleggen waarom ik geen Facebook-webadres kan aanmaken.

Ik heb eerst gekozen voor optie 2 Bedrijf, organisatie of instelling maar daar had ik dit probleem ook. Ik heb nu gekozen voor optie 1 Lokaal bedrijf of lokale bezienswaardigheid

Is het niet zo dat de gebruikersnaam al bezet is?

Ik heb de melding in ieder geval nog niet eerder gezien.

Zij gaven zelf een optie die ik kan gebruiken. Of komt het omdat ik ook een persoonlijke Facebook pagina heb onder dezelfde naam.

Dat laatste lijkt mij van toepassing, er wordt geen onderscheid gemaakt tussen een profiel en een pagina wanneer je naar de URL kijkt.

Je kunt wel je persoonlijke pagina om laten zetten naar een pagina, je vrienden worden dan likes alleen ben je wel al je content kwijt.

Dat content is geen probleem dan ga ik even opzoek naar hoe ik persoonlijke pagina kan omzetten naar bedrijfspagina.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan