Beeld 180 graden gedraaid

Status
Niet open voor verdere reacties.

MaartehhM

Gebruiker
Lid geworden
27 sep 2005
Toen ik onder de tafel was om iets te pakken (waar mijn laptop op stond) stootte ik superhard mijn hoofd tegen de tafel. dat doet er dan ff niet toe, maar toen ik daarna op de laptop ging, was mijn beeldscherm op een 1 of andere manier 180 graden gedraaid! ik zie nu dus alles ondersteboven. plz help mij:confused:

Nog eens je hoofd stoten mss?

Greetz : Jer:cool:en.

Grapje hoor.
Kon het niet laten, ook al kan ik niet helpen.

Geplaatst door JeroenE
Grapje hoor.
Kon het niet laten, ook al kan ik niet helpen.

ja ok, maar ik ben nu nog steeds geen stap verder :S

Neus hier eens rond:

- Rechtermuisknop op je bureaublad
- Eigenschappen
- Tabblad "instellingen"
- Knop "geavanceerd"

Beeldscherm op de kop zetten kan ook helpen
yes.gif

Re: Opnieuw

Geplaatst door Eric_Daleboudt
Opnieuw opstarten helpt ook niet ?

Eric.

nope..heb ik al 3 keer geprobeerd..waarschijnlijk zit mn videokaart los ofzo..dat het daarom is omgedraaid..maar ik weet niet waardoor het anders zo komen :S

Geplaatst door killermenace
Neus hier eens rond:

- Rechtermuisknop op je bureaublad
- Eigenschappen
- Tabblad "instellingen"
- Knop "geavanceerd"

Beeldscherm op de kop zetten kan ook helpen
yes.gif

Tja..zal lastig gaan..is een laptop..word lastig typen:s
Maarja, thx voor hulp, maar nix ggevonden daar...alleen maar van die dingen zoals: probleem op lossen..tja, allemaal heel handig, maar die computer weet niet beter of alles werkt prima, doet het ook, maar iets zit los denk ik..

Hmm, bij me zusje was het laatst ook zo.

Heb toen als volgt opgelost, Betreft XP heeft er denk weinig mee te maken, enfin.

Rechtermuiskik ergens op bureaublad> En toen zag ik een optie met beeldscherminstelling staat> En toen ik dat aanklikte zag ik schermgroote, rotatie etc staan. Heb toen natuurlijk bij rotatie gekeken en bleek dat deze op 180 Grade stond.

Hoop dat dit bij jou ook zo is.

Geplaatst door winnie de pooh
Hmm, bij me zusje was het laatst ook zo.

Heb toen als volgt opgelost, Betreft XP heeft er denk weinig mee te maken, enfin.

Rechtermuiskik ergens op bureaublad> En toen zag ik een optie met beeldscherminstelling staat> En toen ik dat aanklikte zag ik schermgroote, rotatie etc staan. Heb toen natuurlijk bij rotatie gekeken en bleek dat deze op 180 Grade stond.

Hoop dat dit bij jou ook zo is.

EHm...tja, thx voor je reactie, maar heb nix kunnen vinden.. kheb gewoon windows xp, dan zal jou zusje een andere pc hebben gehad waarschijnlijk... Ik denk dat er door mijn "kopstoot" iets los is geraakt IN de pc..khad de pc daarvoor niet aangeraakt ofzo..:S

Geplaatst door ikself
Hier ook al ´ns voorbijgekomen.:)

Heey!

THX ALLEMAAL dat juulie hebbe mee gedacht, ik ben op de link gaan kijken, en wat geprobeerd, En hijs taat weer recht!!!

Much thx..!

Maarten

Nou mooi zow! Geweldig!.

Zou je ook nog even de status van het bericht op 'opgelost' willen zetten.

Ik denk niet dat er hardware losgeraakt is. Het zal toch echt met een instelling te maken hebben.
Welke laptop (of liever welke videokaart) heb je??

Geplaatst door maestro12
Ik denk niet dat er hardware losgeraakt is. Het zal toch echt met een instelling te maken hebben.
Welke laptop (of liever welke videokaart) heb je??

nee het lag inderdaadniet aan de hardware die is losgeraakt, ik heb het weer rechtegzet met : ctrl + alt + pijltjes toetsen..:)

Geplaatst door MaartehhM

nee het lag inderdaadniet aan de hardware die is losgeraakt, ik heb het weer rechtegzet met : ctrl + alt + pijltjes toetsen..:)

Wees verstandig en ga bij de eigenschappen van de videokaart opzoek of je de sneltoetsen voor het beeld draaien kan uitschakelen. 99% van de mensheid gebruikt het niet en met gamen of per ongeluk de verkeerde toetscombinatie aanraken staat je beeld andersom.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan