beeld aanpassen in outlook scherm mac voor office

Status
Niet open voor verdere reacties.

jochien

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
27 feb 2013
Hallo ik heb een mc book pro 13 inch
ik draai office voor mac
in outlook vind ik de lettrgrootte van de schermen te klein
hoe pas ik die aan?

Hallo Jochien. Het is iets met .pst of zo. Ik heb zelf geen mac, maar probeer hier eens je gelijk te halen. Overbrengen naar mac lees ik daar. Over het hoe en wat moet je kennelijk het een en ander doen. Ik hoop dat je er wat aan hebt. Klikje

Trouwens een leuke site met nog veel meer tips. Succes en laat eens weten wat het wordt of werd. ;)

Hallo Jochien. Het is iets met .pst of zo. Ik heb zelf geen mac, maar probeer hier eens je gelijk te halen. Overbrengen naar mac lees ik daar. Over het hoe en wat moet je kennelijk het een en ander doen. Ik hoop dat je er wat aan hebt. Klikje

Trouwens een leuke site met nog veel meer tips. Succes en laat eens weten wat het wordt of werd. ;)

Helaas dit is niet wat ik vraag
Bij het opmaken van een nieuw bericht kan ik wel het lettertype opmaken. Dat is geen probleem
Mijn probleem is dat de weergave van de letters van het nieuw te maken bericht op het scherm zo klein zijn!
Hoe kan ik het scherm dus vergroten.
De letters in het navigatiedeel zijn ook zo klein.
Wie kan mij helpen?

Oh , omdat je over lettergrootte sprak en het kopje office had getypt dacht ik dat je dat dat bedoelde. Hier staat wat over haarscherp en resolutie. klikje en lees bij haarscherp.

Daar staat sdat indien je windows hebt, in jou geval office staat in die laatste regel. :confused:

"Wanneer Windows op deze computer wordt geïnstalleerd dan wordt alles erg klein"

En dit las ik over de resoluties van diverse inches. klikje

Het ligt eraan wat je hebt. Het nieuwe model zet de standaard voor 13,3 inch subnotebooks met een resolutie van 2560 x 1600 pixels en 227 DPI. De Apple MacBook Pro 13 Mid 2012 had slechts 1280 x 800 pixels en was duidelijk achterhaald. De MacBook Pro 15 Retina heeft een nog hogere resolutie van 2800 x 1800 pixels, maar ook krachtigere componenten.

Hier alle info over resoluties. Klikje

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan